Announcement

Collapse
No announcement yet.

Weekend mixje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Weekend mixje

Ben ik weer,

Ik heb eens een Dark House/UK Garage mixtape gemaakt. Aangezien dit me eerste keer is zou ik graag willen weten wat jullie ervan vinden en waar ik de volgende keren op moet letten :)

Duurt ong. 30 minuten.

Linkje: https://soundcloud.com/boefs-music/b...t-boefjes-vol1

Bedankt alvast!

Dit is niet helemaal mijn ding, maar mixje zit op zich wel lekker in mekaar.

Wat ik persoonlijk wel liever zie, is wat meer variatie in de artiesten van de tracks. Maar geef mij sowieso maar wat meer mainstream voor tijdens het sporten :p

Comment

Ik heb een beetje hetzelfde als LesterSuvon. De mix zit goed in elkaar, maar ik neig met deep house wat minder naar wobbles ed.
      Ken je het youtube kanaal Bassness? Die hebben veel van het soort muziek dat ik in je mix hoor.

Comment

Originally posted by MathijsFrijters View Post
        Ik heb een beetje hetzelfde als LesterSuvon. De mix zit goed in elkaar, maar ik neig met deep house wat minder naar wobbles ed.
        Ken je het youtube kanaal Bassness? Die hebben veel van het soort muziek dat ik in je mix hoor.
        Dit valt ook meer onder garage ja :) en nog niet van gehoord ik ga het eens checken thanks

Comment

Working...
        X