Announcement

Collapse
No announcement yet.

Produceerset..?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Produceerset..?

Hoi allemaal!
    Ik wil graag een produceerset aanschaffen.
    Ik heb een budget tot 200 euro.
    En ik ben opzoek naar een set waarmee je redelijk makkelijk tracks kunt maken.
    (Ik ben geen professionele producer):D

Groeten

Hallo

Voor dat geld zou je Fruity Loops 12 kunnen halen, die is recentelijk uitgebracht. Ik heb hem ook en vind het erg fijn. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Je kan even kijken op youtube en dan kijken welk programma het beste voor jou lijkt.

Hieronder een lijstje van programma's:

Image Line Fruity Loops
    Ableton
    Cubase
    Propellerhead Reason
    Sony Acid Studio (geloof ik, moet je even googlen)
    En als je een Apple pc of laptop hebt, dan kan je ook voor Logic Pro kiezen.

Groetjes Kelvin

Comment

Ik zou als ik jouw was in het begin niet te veel geld in je spullen steken. Ik zou beginnen met het downloaden van demo programma's om te kijken of je het echt leuk vind. Want er is helaas geen makkelijke manier om te producen. Er gaat veel tijd (en stress) in zitten om dingen te leren. Ik zeg dit niet om je af te schikken. Zelf vind ik het namelijk een van de leukste dingen om te doen. Maar ik het begin onderschatte ik het zelf ook.

Mijn advies is om eerst demo's te proberen om "jouw" software te vinden en niet te druk te maken om geld. :)

Comment

Ik ben het met Boef eens. Ik ben inmiddels ook al een tijdje bezig met producen, die stress die je bedoelt ken ik wel boef ;) Ik heb een korg nanokey gekocht. Is maar 30 euro en voor dat geld een leuk ding. Verder heb ik meer gehad aan het kopen van synths. Maar ga niet meteen dure synths kopen, kijk eerst of je het echt leuk vind en je er niet na een maand toch mee klaar blijkt te zijn.

Het advies van boef kan ik benadrukken. Oefen veel en zoek het programma waarmee jij het fijnst overweg kan.

Comment

Working...
        X