Announcement

Collapse
No announcement yet.

Loop helemaal vast!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Loop helemaal vast!

Hey alle,

Ik ben op het moment bezig met een nieuw project. Maar ik heb alleen nog maar echt te beat staan (en een melodie waar ik niet tevreden over ben) het probleem is alleen dat ik helemaal niet verder kom. Weet ook niet onder wel genre het valt. Probeerde iets nieuws te maken. Als iemand ideeën heeft of denk hier kan ik wat mee ik sta open voor een samenwerking of ingevingen.

Linkje naar 1e opzet: https://soundcloud.com/boefs-music/garage-id/s-CYYD3

Dit is nog wel de basis dus qua mastering en overgangen moet er nog veel gebeuren :)
    Last edited by boefsmusic; Sunday-26-04-2015, 13:50.

Kick zachter, achtergrond melodie iets meer naar voren en mayb wat synths toevoegen gaandeweg zodat je ergens naartoe bouwt.
    mayb wat freaky random drumsounds toevoegen of gewoon een paar one hit randoms, je kan nog zoveel doen met die beat.
    je moet de mogelijkheden proberen te visualiseren in je hoofd, alsof je een dirigent bent voor een orkest, jouw orkest.
    Vond het wel een freaky beat dus vandaar dat ik ff een comment plaatste.

Comment

Originally posted by ExecutieStijl View Post
      Kick zachter, achtergrond melodie iets meer naar voren en mayb wat synths toevoegen gaandeweg zodat je ergens naartoe bouwt.
      mayb wat freaky random drumsounds toevoegen of gewoon een paar one hit randoms, je kan nog zoveel doen met die beat.
      je moet de mogelijkheden proberen te visualiseren in je hoofd, alsof je een dirigent bent voor een orkest, jouw orkest.
      Vond het wel een freaky beat dus vandaar dat ik ff een comment plaatste.
      Vind je de melodie er wel bij passen of juist niet? Niet iets van een vage wobble bass? Of word het dan te random? Thanks :)

Comment

Working...
      X