Announcement

Collapse
No announcement yet.

Feedback / hints, tips, ... Nieuw project

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Feedback / hints, tips, ... Nieuw project

hallo iedereen,

zouden jullie feedback kunnen geven op mijn nieuw project waaraan ik werk? Ik wou graag eens deep house / future proberen te maken.
    Explore the largest community of artists, bands, podcasters and creators of music & audio

Bedankt!

Dj drikke

Hoi,

Ik heb net even geluisterd. Vind het opzich best wel cool. Het soort van waterdruppel geluid (zoals ik het zou noemen:P) is best wel sick. Het eerste stuk van je track vind ik goed klinken totdat de drop komt. Ik vind ik de drop niet passend bij het eerste deel De 2e drop was ook een stuk harder, vooral de kick. Mijn tip is om een andere soort drop te maken en de 2e drop / 2e deel van de drop niet een stuk harder te laten gaan.
    Ik hoop dat je er wat aan hebt!

Comment

Ben het eens met Jur, Die intro is echt goed, maar past niet echt bij de 2e drop. Denk dat een rustige vocal erin veel sterker overkomt en dan een rustige drop houdt zoals je intro. Probeer er anders eens een paar leuke conga's in te doen volgens mij krijg je dan echt een lekkere relax plaat. :)

Comment

Ok, bedankt voor jullie feedback! ik zal een andere drop maken.
        Boef: Waar haal jij jouw vocals vandaan? koop je sample packs of download je ze online?

Comment

Originally posted by DJdrikke View Post
          Ok, bedankt voor jullie feedback! ik zal een andere drop maken.
          Boef: Waar haal jij jouw vocals vandaan? koop je sample packs of download je ze online?
          Elke keer anders. Die remix van hellberg heb ik uit een remixpack kunnen krijgen. Uit ruimte piloot heb ik samples losgesneden. Dan een copy erachter die het achterstevoren afspeelt zodat je een beetje dat ghost idee krijgt. Je kan het overal vandaan halen. :) Voor deep house is het ook wel leuk om motown te samplen. Of probeer zinnen uit films te snijden kan je ook leuke dingen mee.

Comment

Working...
          X