Announcement

Collapse
No announcement yet.

Remix Hellberg

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Remix Hellberg

Heey alle,

Ik heb net een remix af op het nummer van Hellberg. Kunnen jullie hier je feedback opgeven? Vond het origineel al goed, maar wilde een wat relaxende vibe maken. :)

Linkje: https://soundcloud.com/boefs-music/h...rl-boefs-remix

Klinkt goed boef !

Comment

Hey boef, klinkt goed

Hier heb je mijn mening: :)
      de vocal heeft iets teveel treble (de mix is niet gemastered ofwel?)
      de hats die er in 0'22" bijkomen komen er niet goed door. Ook denk ik dat ze een te lange hold en decay hebben.
      ook vind ik de drop 'slordig'; vooral de drums die niet 'strak' zijn (;kick is plat)
      en de dynamiek zit ook niet helemaal goed... verse en drop hebben bijna dezelfde geluidssterkte

ik hoop dat je er iets mee bent

Comment

Originally posted by DJdrikke View Post
        Hey boef, klinkt goed

Hier heb je mijn mening: :)
        de vocal heeft iets teveel treble (de mix is niet gemastered ofwel?)
        de hats die er in 0'22" bijkomen komen er niet goed door. Ook denk ik dat ze een te lange hold en decay hebben.
        ook vind ik de drop 'slordig'; vooral de drums die niet 'strak' zijn (;kick is plat)
        en de dynamiek zit ook niet helemaal goed... verse en drop hebben bijna dezelfde geluidssterkte

ik hoop dat je er iets mee bent
        Thanks man hier heb ik zeker wat aan :) En de kick heb ik expres plat gehouden :) dacht zo krijg ik meer een rustige vibe.

Comment

Originally posted by KelvinKlein View Post
          Klinkt goed boef !
          Thanks Kelvin :D

Comment

Hey,

Weer een lekkere mix! Ik sluit me aan bij DjDrikke over de hats.
            Af en toe lijken de vocalen de synth en de piano een klein beetje weg te drukken.

Ik vind de drop niet per se rommelig, eerder een beetje saai. Misschien kun je een opvallend fx'je gebruiken. Een andere optie is misschien een extra synth.

Verder thumbs up hoor ;)

Comment

Originally posted by MathijsFrijters View Post
              Hey,

Weer een lekkere mix! Ik sluit me aan bij DjDrikke over de hats.
              Af en toe lijken de vocalen de synth en de piano een klein beetje weg te drukken.

Ik vind de drop niet per se rommelig, eerder een beetje saai. Misschien kun je een opvallend fx'je gebruiken. Een andere optie is misschien een extra synth.

Verder thumbs up hoor ;)
              Ja zou best kunnen dat de vocal het wat wegdrukt had veel moeite met het EQ'en van dei vocal :P Ik ga er eens naar kijken voor me volgende mix wat het oplevert :D Thanks!

Comment

Working...
              X