Announcement

Collapse
No announcement yet.

Preview track

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Preview track

Hallo allemaal,

ik ben weer bezig met een nieuwe track en heb nu een leuk stukje al zeg ik het zelf. Het is nog niet afgemixed dus bijvoorbeeld de snare zal redelijk overheersend zijn bij de build-up.
    Het is nog geen volledige track.

Explore the largest community of artists, bands, podcasters and creators of music & audio

Ik zou graag jullie mening horen en eventuele tips en opmerkingen.

Groetjes

Intro is goed man. Het deel waar de kick erbij komt klinkt nog wel wat leeg. Misschien opvullen met een clap? Is maar een idee haha. Die vocal op de achtergrond klinkt er echt goed bij.
    Ben benieuwd naar je drop!

Btw je groeit echt snel met je muziek! Probs.

Comment

Hey Boef bedankt voor je reactie ! Ja het klinkt inderdaad wat leeg daar. Ik zal eens kijken wat ik daar kan veranderen. Ja die vocal kwam ik toevallig tegen in een sample pack! Het matcht toevallig goed. Bedankt!

Comment

Hey,

Je groeit inderdaad (net zoals boef al zei) snel! Lekker bezig!
        Als het mijn mix was zou ik de bas er een beetje uithalen in het stuk voor het stukje met de kick. Ik denk dat de bas daar al wel erg laag is voor een introotje.
        De kick in het stuk met de kick zou ik punchier maken. Dan klinkt het net wat strakker denk ik.
        Misschien kun je ook wel een lead melodie maken, de melodie die je nu hebt lijkt wel veel op gewone akkoorden.

Ik ben ook benieuwd naar de drop. Waar zit je aan te denken?

Comment

Ten eerste veel te luid , ik ben slechthorend en ik vind dat al zo. ten tweede goed gedaan voor de rest :)

Comment

Working...
          X