Announcement
Collapse
No announcement yet.
Preview nieuwe track
Collapse
X
-
Goede build up. Vindt de melodie ook echt goed. Misschien is het wel leuk om daar zo koor achter te doen.
Voor de drop, zou ik hem nog wat verder omhoog pitchen en misschien ook je snares mee pitchen.
De drop zelf vind ik nog wat energie missen. Je bouwt echt groots op (wat goed is), maar probeer dat ook terug te laten komen in de drop. Dat mis is een beetje. Misschien die hoge synth veranderen naar een hardstyle screech. Misschien nog een vocal erin die gladiator zegt :)
Maar goed bezig!
-
Originally posted by boefsmusic View PostGoede build up. Vindt de melodie ook echt goed. Misschien is het wel leuk om daar zo koor achter te doen.
Voor de drop, zou ik hem nog wat verder omhoog pitchen en misschien ook je snares mee pitchen.
De drop zelf vind ik nog wat energie missen. Je bouwt echt groots op (wat goed is), maar probeer dat ook terug te laten komen in de drop. Dat mis is een beetje. Misschien die hoge synth veranderen naar een hardstyle screech. Misschien nog een vocal erin die gladiator zegt :)
Maar goed bezig!
Comment
-
Originally posted by JuliaGerrits View PostWaar kan ik het beste zo'n vocal maken? Want heb wel iets in m'n hoofd zitten en had dat ook al geprobeert met de voice sampler van fl studio maar dat werkte niet zo goed... En over die hardstyle ding had ik ook al nagedacht haha maar wist ook niet precies hoe ik voor elkaar moet krijgen...
Comment
-
Originally posted by MathijsFrijters View PostIk denk dat je moet gaan proberen de drop wat wijder te maken. Daardoor zal ie al wat vetter klinken. Ik heb dat ook gedaan met een track waar ik nu mee bezig ben. Ik zal binnenkort wel even een linkje droppen, maar nu heb ik het een beetje druk met examens.
Comment
Comment