Announcement

Collapse
No announcement yet.

Twee nieuwe tracks [Kyamo]

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Twee nieuwe tracks [Kyamo]

Hey!

Ik ben Kyamo (Sander Schoenmakers) en ik ben 18 jaar. Ik produceer al een tijdje en heb sinds kort een doorstart gemaakt onder de naam 'Kyamo'. Ik heb de afgelopen weken gewerkt aan twee tracks die ik graag met jullie wil delen. Ik probeer me zo goed mogelijk te ontwikkelen op het gebied van produceren, omdat dit echt mijn passie is.

Link: https://soundcloud.com/kyamo

Laat me weten wat je ervan vond en heb je feedback, ik hoor het graag :)

Hey!

Ik ben laatst begonnen aan een nieuwe bootleg. Dit is een bootleg voor de track van R3hab, Tiger. Ik hoop dat jullie hem vet vinden! Feedback is altijd welkom!

Explore the largest community of artists, bands, podcasters and creators of music & audio

Comment

Ik zou proberen om vooral bij de drops wat met stereo seperation te gaan rommelen. Denk dat dat een redelijk goede toevoeging zal zijn. Je bent touwens wel lekker bezig, thumbs up :)

Comment

Originally posted by MathijsFrijters View Post
        Ik zou proberen om vooral bij de drops wat met stereo seperation te gaan rommelen. Denk dat dat een redelijk goede toevoeging zal zijn. Je bent touwens wel lekker bezig, thumbs up :)
        Dankjewel voor de reactie man! Ja ik moet inderdaad iets meer met de stereo bezig zijn. Dankjewel voor de tip! :cool:

Comment

Ik zou persoonlijk die saw chords heel breed maken en dan juist de top laag even layeren met dezelfde synth die mono staat. Naar mij idee krijgt de track dan meer power.
          Maar om meer power te geven zijn ook andere dingen belangrijk. Die saw chords mogen best wel geEQ'd worden, zijn best dof (en dan juist een dedicated baslijn eronder layeren). Een beetje saturatie of distortion (het liefst via een send) geeft die saw ook net die extra volheid.

Maar dat is iets wat me nu het eerst te binnen schiet, kijk maar of je er iets aan hebt. Succes.

Comment

Originally posted by LesterSuvon View Post
            Ik zou persoonlijk die saw chords heel breed maken en dan juist de top laag even layeren met dezelfde synth die mono staat. Naar mij idee krijgt de track dan meer power.
            Maar om meer power te geven zijn ook andere dingen belangrijk. Die saw chords mogen best wel geEQ'd worden, zijn best dof (en dan juist een dedicated baslijn eronder layeren). Een beetje saturatie of distortion (het liefst via een send) geeft die saw ook net die extra volheid.

Maar dat is iets wat me nu het eerst te binnen schiet, kijk maar of je er iets aan hebt. Succes.
            Dankjewel voor de feedback! Ik heb de saw chords breder gemaakt en de top laag gelayerd met dezelfde synth, alleen dan in mono. Ik moet zeggen dat het inderdaad een stuk beter klinkt. Ook heb ik iets meer low-mid eruit geEQ'd, hierdoor klinken de chords een stuk helderder.

Bedankt voor deze bruikbare tips! Ik plaats woensdag de 'definitieve versie' van de bootleg.

Comment

Bootleg is dagje eerder gekomen! Beluister hem hier: https://soundcloud.com/kyamo/r3hab-v...-free-download
              Laat me weten wat jullie ervan vinden!

Comment

Working...
              X