Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuw nummer gemaakt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw nummer gemaakt

Hallo allemaal,

Eerder heb ik ook eens een nummer op dit forum geplaatst en toen veel gehad aan de reacties die er op kwamen.
    Nu heb ik weer een nieuw nummer gemaakt.

Nog even kort mijn verhaal: 10 jaar geleden deed ik veel met produceren, maar altijd puur als hobby. Op een gegeven ogenblik ben ik me toen gaan richten op het dj'en en ben daar ook geld mee gaan verdienen (wel altijd als bijbaan). Nu, dus 10 jaar later, probeer ik mijn hobby produceren weer wat op te pakken. Ik heb dus ervaring en weet redelijk wat van muziek, ik mis echter nog een beetje de echte skills van het produceren. Daarnaast ben ik geswitcht van flstudio naar ableton en dat is ook nog even wennen.

Hieronder een nummer dat ik gisteren/vanochtend gemaakt heb. Ik weet dat het nog lang niet perfect is. Ik probeer zelf ook kritisch te zijn maar ik heb voor mezelf bedacht: laat ik maar gewoon produceren en zien wat ik tegen kom. Dat werkt beter dan over ieder stapje in je track lang na te denken. Commentaar van anderen helpt me dus enorm. Dank alvast!

Listen to A nice little song....wait, what? by Terror Oehoe #np on #SoundCloud
Working...
X