Announcement

Collapse
No announcement yet.

ejay

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ejay

Waar kan je ejay vinden? ik wil graag zelf gaan mixen. Maar ik kan het programma nergens vinden

in de winkel?

Comment

Re: ejay

Oke, ff voor alle duidelijkheid: Je wil gaan mixen met E-jay? Get Real! Voor het mixen kun je beter zo iets als BPM Studio (professional) hebben.....werk er zelf ook veel mee!

Comment

Ik ben ooit begonnen met Ejay nie zo lang gelede. Maar nu werk ik gelukkig met fruityloops enzo en vind dat je daar ff veel meer mee kan doen. Alleen wel moeilijker.

Comment

euh... internet? :roll:

Comment

Koop draaitafels of cd-spelers en een mengpaneel, lukt het ook soms nog wel eens mee !

Comment

heren let ff op geen warez hier

Comment

als je mij zoekt hier ben ik !!!!! jaahhh hiero :wink:

Comment

Met EJAY kun je alleen maar zelf een beetje met voor geprogrameerde beats kloten.....als je echt wilt mixen zou k :!: BPM studio of PCDJ :!: nemen.

SUC-6 :wink:

Comment

gebruik Virtual DJ !!!

With over 100,000,000 downloads, VirtualDJ packs the most advanced DJ technology. Both perfect to start DJing, and perfect for advanced pro DJs.

bekijk de site maar eens en je ziet er genoeg info erover + download een (demo??) versie

Comment

Is ook een fijn programa :) Ik heb er zelf een demo van 8) bevalt me zeer goed :D

Comment

jep jep en je kunt je mengpaneel er op aansluiten + koptelefoon en het ondersteunt 2 geluidskaarten dus je kunt voorluisteren etc :D

Comment

Originally posted by EJAY
                          jep jep en je kunt je mengpaneel er op aansluiten + koptelefoon en het ondersteunt 2 geluidskaarten dus je kunt voorluisteren etc :D
                          moet je wel 2 geluidskaarten hebben of in ieder geval 2 line outs :?

Comment

Correctie

Externe geluidskaart (Hercules DJ Console voor 150 eurie) leuk om mee te beginnen :S;) oh... :S wil ik editen vergeet ik de helft :P koop gewoon een cheape flightcase! veel meer plezier:D

Comment

Working...
                            X