Announcement

Collapse
No announcement yet.

mijn ouders hun studio

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mijn ouders hun studio

kheb nog geen pictures daar de studio nog niet af is maar dit komt er zowieso in

studiomaster mixdown classic 8

pc pentium 4 2466mhz
    met diverse software

zoals sampletank
    cubase en veel meer prut en plugins!!

boss zipdrive recorder

jvc stereoset met ouden bose' speakers (ik dacht 305) als reverentie!

yamaha compressor limiter

alex galm div type's

digitech s100

akai sampler

dat recorder

md spelers

alleen geen goede studio microfoon meer

en de pest is ik mag er niet mee spelen :wink:

zogauw ik wat pictures heb post ik deze 8-)

Vet Cooollz

ik wil ook wel zulke ouders :D die zo'n studio hebben.
    dat lijkt mij wel wat hoorz :wink: :wink:
    ik zou het nog eens lief gaan vragen of je er (heel ff) mee mag spelen.
    dan mag het mischien wel :)
    laterzz martijn :mrgreen:
    Ðj Tha-Martijn

Comment

ik zeur elke dag al een paar keer!

Comment

gewoon doorgaan met zeuren en misschien mag het wel wat later weet jij veel?!

Comment

is vandaag een slot opgekomen ik had weer eens gespeeld met de nieuwe harddisk recorder mocht nu wel weer mijn sul op m'n kamer zetten zodat ik weer wat kan oefenen hehehehehehehehehe

Comment

Het begin is eral!!!

Comment

Re: mijn ouders hun studio

ik ben er bang voor

die platenspelers en mengtafel staan er wel maar de geluidsstudio is geisoleerd en mijn kamer niet :twisted:

das effe pest had de buren gisteren al bij me thuis staan ging weer wat te hard :mrgreen:

Comment

Waarom mag jij eigenlijk niet in die studio komen??? En wat doen je pa en ma dan... bedoel... als ze een eigen studio hebben!!!

Greetszzz

Comment

mijn ouders hebben hun eigen band en doen studio werk voor hobby erbij

we hadden vroeger altijd ons eigen bedrijf in prof licht, geluid en karaoke wat nu op een laag pitje staat daar de markt zo verziekt is!!

we hebben dus nu een studio in ons huis waar we nog druk mee bezig zijn met het bouwen van er moet nu nog een zang cabine in en dan is de studio eigenlijk af

maar ik mag er niet mee spelen omdat ik de settings weer anders om gooi wat m'n vader weer extra werk kost om het weer terug te zetten

Comment

Originally posted by dj marcello
                    ik mag er niet mee spelen
                    Dit is het zelfde als je net je rijbewijs heb, en je vader een dikke Ferrari heeft staan waar je niet mag aanzitten ! Hahahaha
                    :D :D :D

Comment

Hoe bedoel je settings omhoog... als je nou zelf een pc koopt, en die zet je er neer... dan mag je de rest van de apparatuur toch wel gebruiken??? Of heb ik het nou verkeert!!!

Naja... als jij de settings omgooit, kan je ze toch ook weer terug zetten zoals het was???

Comment

zijn allemaal plugins op de pc een beetje studio heeft tegenwoordig bijna geen apperatuur meer staan

ik zat laats in sample tank te kutten m'n fa was gekkk

zaten we zuper zelf ingebrachtte samples in heb ik perongeluk 1 gewist aiiii

Comment

Misschien beetje stomme vraag, maar ik heb er nog niet echt veel verstand van maar... wat zijn nou eigenlijk plugins, ik doe eigenlijk alleen maar draaien.. maar ben ook bezig klein studiooootjuh in te richten maar heel veel dingen weet ik echt nie wat dat nou is snappie???

Greetszzz...

Comment

Re: mijn ouders hun studio

Een plug-in is een klein stukje software dat extra functies toevoegt aan een ander programma dat in dit verband 'host' (gastheer) wordt genoemd. Een plug-in kan dus niet functioneren zonder host software!
                            Op audiogebied zijn er verschillende soorten plug-ins. Het hangt van de gebruikte host software, meestal sequencers of audioeditors, af welke soorten plug-ins ze ondersteunen. Sommige plug-ins kunnen ook zelfstandig zonder 'host' functioneren. Deze noemt men 'Standalone'.
                            Zo heb je bijvoorbeeld distortion, flanger, galm,..enz. plug-ins.

Comment

Dus je als ik het goed begrijp is een plug-in eigenlijk een extra optie voor een bepaalt software wat je hebt bij voorbeeld dat je een drum machine als plug in hebt??? ofniet???

Comment

Working...
                              X