Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samenwerking Noord-Holland

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Samenwerking Noord-Holland

Hallo allemaal,

Ik ben Sydney, 17 jaar oud en woon in Nieuw-Vennep ( vlakbij schiphol )
    Ik heb nu ongeveer een half jaar ervaring met fl studio 11 & 12 ( ben recent overgestapt op fl 12 ) en ik zoek eigenlijk iemand waarmee ik samen kan gaan werken. Waarom ik dit wil ? Ik merk dat als ik samen met iemand aan een project bezig ben het veel leuker vind, ik veel langer kan doorgaan en je vult elkaar vaak goed aan. Projecten heb ik nog niet echt, ben meer wat aan het rond klungelen. Heb 2 halve projecten met een redelijk idee van melodieën etc. Ik maak het meeste big room house, maar als je een andere genre produceert maakt dat niet uit, daar leren we allebei van en kan dit elkaar misschien wel positief aanvullen. Ik ben vrij goed bekend met de plugins en effects.

Sorry voor het lange bericht, maar ik probeer het iets uitgebreider te vertellen zodat jullie weten wat jullie ongeveer van mij zouden kunnen verwachten en wat ik van jou zou verwachten.

Met vriendelijke groet,

Sydney :D

het sidney

ik zag hier je forum en ben wel geintreserd om een track of iets temaken
    helaas woon je wel ver weg van mij maar kan je wel contacteren als je geintresserd in mij ben
    mijn mail is rowan.1998@live.nl of dm me hieer op bax aangezien sommige mensen denken
    dat dit een grap is laat ik ene link zien van mn souncloudd

record, sounds, share, sound, audio, tracks, music, soundcloud

hopen dat ik nog iets van je hoor rowan (localcub)

Comment

Hoi Sydney,

Het lijkt me wel leuk om eens te kijken of er wat uit komt. Ik gebruik ook FL12, dus das wel makkelijk.
      Nog ff over mij:
      Mathijs, 19 jaar en woonachtig in Naarden. Schiphol is voor mij ongeveer 25 min zonder file.

Als je interesse hebt, dan moet je maar wat laten horen.

Comment

Hoi Sydney,
        ik zou graag met je willen samenwerken en ik woon in Bennebroek dat ligt vlakbij Nieuw-Vennep.
        ik werk ook met Fl studio 12, ik ben al erg handig met FL studio 12.
        Dus als je een samenwerking wilt aangaan, kan ik je veel dingen leren in FL studio, hopelijk kan jij mij ook nieuwe dingen leren,
        om elkaar zo op een hoger niveau te tillen.
        Als je meer van me wilt weten / interesse hebt, stuur dan een berichtje:).
        Me email = casperdevries100@gmail.com
        ps : ik zou het lieft progressive house met je willen produceren

Comment

Hey heb nog nooit een samenwerking gedaan lijkt mij ook leuk Ik ben Frederik 18 jaar ik maak bijna alles behalve hardstyle enzo
          Je kan me contacten op frederikvanveen@gmail.com en mn soundcloud: https://soundcloud.com/thenaylo
          btw woon in Voorhout dicht bij

Comment

producer samenwerking

Hallo allemaal,
            Ik ben Casper 15 jaar oud en woon in Bennebroek (vlakbij Haarlem).
            Ik heb een jaartje ervaring met fl studio en ik zoek eigenlijk iemand die met mij wil gaan samenwerken in Fl Studio.
            Waarom ik een samenwerking wil aangaan? Omdat ik merk dat als je gaat samenwerken in Fl studio, je veel van elkaar kunt leren en zo allebei handiger wordt in FL Studio.
            Ik maak het liefst big room of dance muziek, maar als je een andere genre produceert maakt dat niet uit, daar leren we namelijk allebei van.

Als je meer van me wilt weten / interesse hebt, stuur dan een berichtje.
            Me email = casperdevries100@gmail.com

Comment

Working...
            X