Announcement

Collapse
No announcement yet.

Feedback?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Feedback?

Hallo medemensen op bax,

Ik werk sinds 1 jaar samen met een noor in fl studio (produceer totaal al 4 jaar) en ik vroeg mij af of jullie nog tips voor ons zouden hebben.

Some bois from some countries trying to make stuff n stuff contact us on pm here if u wanna :p

Ook heb ik zelf een account waar ik ook graag feedback op zou willen ;)

Hey all, welcome to my new soundcloud page. You might know me from @djustmusic but now I changed my name. Also check these guys out! @revolutionofficial2016 @kasotic @itsfiero

Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen.

Alvast bedankt.

Chris

Hallo Chris,

zojuist naar je muziek geluisterd en bij deze hopelijk wat bruikbare feedback:

Whitewater: Mooie melodieuze dubstep. Zelfs de ruigere stukken zijn niet te heftig en blijven gevarieerd en plezierig om naar te luisteren. Misschien zit er wel iets teveel reverb op deze scherpe bass geluiden waardoor ze wat directheid en punch missen. Ook had een iets geleidelijker einde beter bij de track gepas denk ik.

Spark: Ook weer erg mooie melodien. De lead is erg pakkend en klinkt lekker zomers. In deze track klinkt een bepaalde laag piano iets te "general midi" achtig. Ook missen naar mijn mening in het eerste gedeelte van de track wat diepte (die ze later in de track wel lijken te hebben).

Tides: Heb de term future bass een paar keer voorbij zien komen de laatste weken. Hier ben ik helaas niet in thuis, maar zal toch wat feedback proberen te geven. Erg vette kick, de snare mag wat directer, die mist nu de nodige punch ten opzichte van de kick. De saxofoon mag ook wat vaker weggelaten worden in het arrangement.

Maar goed bezig, vooral de tracks die je samen met die Noor maakt klinken er goed!
    Groeten,
    Jens

Comment

Working...
    X