Announcement

Collapse
No announcement yet.

36 jaar en wil beginnen met produceren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 36 jaar en wil beginnen met produceren

Hallo Allemaal,

Ik ben 36 jaar oud en heb vanaf mijn 9 ste viool gespeel tot mijn 13e en ik keed het niet slecht was een van de beste in de klas.

Nu ik 36 ben wil ik heel graag leren dance muziek produceren.. hou heel erg van de muziek en heb gevoel voor muziek en noten.. de vraag is of ik met deze leeftijd mijn doel nog kan behalen om op een hoge niveau leren produceren?

Bedankt.

Hoi Mira,

Ik ken ze die met hun 74ste er mee bezig zijn (echt). :)
    Of je kan leren "produceren" (wat dat dan ook mag wezen) zal niet zozeer van de leeftijd afhangen.
    Gewoon lekker mee beginnen en heel belangrijk, er lol in hebben.

Succes.

Comment

Ik ben begonnen met produceren toen ik 50 was (ik ben nog steeds 50 :) ), niet dat ik zo heel erg succesvol ben, maar plezier dat ik heb.

Peter

Comment

Hier nog net geen 50 ......yet maar eh ik ga vanaf volgende week naar school om een producers opleiding te doen, gewoon omdat ik dat graag wil....ik draai al een tijdje en nu wil ik ook de andere kant op ...just do it ...!!!

Comment

Hoi,

Bedankt voor je steun. Ik wil met FL studio gaan beginnen omdat het makkelijker is vind ik dan de andere softwares..
          Wat voor midi controller heb ik nodig?

Alvast bedankt

Comment

Bedankt... ik ga echt mee beginnen en hoop dat ik binnen paar maanden al iets aardigs kan produceren:)

Comment

Midi controller: dat is wat je zelf prettig vindt: sommigen gebruiken een launch pad, anderen een midi keyboard, en weer anderen tekenen de noten met een muis in hun DAW (waarbij FL een prima keuze is, volgens mij bestaan er geen slechte DAWs meer).

Ik zelf _had_ een Roland A500-pro, maar deed daar uiteindelijk te weinig mee om de ruimte die dat keyboard innam te verantwoorden. Het was wel redelijk handig met afmixen, maar dat kan uiteindelijk ook anders.

Peter

Comment

Working...
              X