Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Ik ben op zoek naar iemand in Eindhoven waarmee ik samen kan werken, ik gebruik zelf fl studio 12 en maak trap/house
Mail me gerust: maartenfilip@gmail.com
Ik plaats dit bericht om in contact te komen met producers binnen Nederland, bij voorkeur producers van house/big room/electro/progressive house (mijn inspiratie komt vooral uit tracks van Bassjackers, Blasterjaxx en natuurlijk mijn eigen muzikale brein).
Ik ben een klein jaar serieus bezig met producen en probeer me iedere dag weer een stap verder te ontwikkelen en mijn tracks en sounds te verbeteren. Ik blijf dit doen en hiernaast ben ik eventueel op zoek naar een producer die op hetzelfde niveau zit als ik en een samenwerking wilt starten. Kortom, iemand die serieus is en hier net als ik meer mee wilt bereiken dan alleen een leuke hobby.
Comment