Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tiesto's Access Virus Soundbank?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tiesto's Access Virus Soundbank?

Tiesto heeft een leuk apparaat op de markt gezet, werd ook uitgebreid gedemonstreerd op de DJ Expo 2004. Wie weet wat deze Virus inhoud en waar ik het voor kan gebruiken? Ik kan zo snel geen beschrijving of spec's vinden.

hallo, ik ben naar die workshop gweest op de djexpo... maar begreep er niet egt veel van maarja :P volgens mij is het gewoon een supervet en duur efectenaparaat die je gwn op je effect in en out van je mengertje aansluit en dan de debielste tonen kan maken.... ik weet dat tiesto der 2 op elkaar heeft aangesloten dan kun je egt mastertonen maken...

Comment

Dit is een (Access) Virus A, een synth. Met dit ding kan je allemaal coole geluiden maken.

Tiësto heeft eigenlijk maar weinig met dit ding te maken (behalve dat hij het ding in veel van zijn nummers gebruikt), hij heeft het niet op de markt gezet, zoals je schrijft, maar er is een geluidsset (die je in dit apperaat kan laden) uitgekomen waar Tiësto alleen maar zijn naam aan heeft verbonden. De geluidsset is ontworpen door Mike Clark.

Comment

inderdaad, maar het klopt tog wel dat Mike um heeft ontworpen voot Tijs?

Comment

Ja maar

Juist, ik snap!! Maar blijft de vraag: Is de Acces Virus Soundset een stand-alone apparaat of een aanvulling op bijvoorbeeld de Virus A??
          Check anders even www.freefloat.net. Daar krijg je een popup met een aanbieding. Ik wil dus weten of dit wat is?? Hoor het wel.

Comment

Ja maar

Juist, ik snap!! Maar blijft de vraag: Is de Acces Virus Soundset een stand-alone apparaat of een aanvulling op bijvoorbeeld de Virus A??
            Check anders even www.freefloat.net. Daar krijg je een popup met een aanbieding. Ik wil dus weten of dit wat is?? Hoor het wel.

Comment

Die soundset is dus geen stand-alone apparaat, maar een set geluiden die je in dat ding kan laden.

Comment

Bedankt mensen, dat scheelt me weer 50 euro, want helaas heb ik nog geen Virus, en dan heeft zo'n soundset weinig nut natuurlijk.

Comment

Acces virus is een syntherziser waarmee je sounds kunt ontwerpen/maken

Die soundset is een een bestand die mike voor tiesto heeft gemaakt
                  omdat tiesto geen sound kan maken op de acces virus!

Nu dachten ze waarom gaan we die soundset niet verkopen dan verdienen
                  we daar ook weer geld mee!

Je koopt dus een sysex file die je via de midi in - in je virus kunt laden

De virus is dus een syntherziser en met een sequencer zoals cubase kun je daar rouwe shit mee maken!

Welkom to the real world!

Comment

Kijk daar heeft een mens wat aan, bedankt MasMas!!

Comment

Hier nog een filmpje van de nieuwste virus, de Ti....

Comment

de tiesto soundset is een geluiden bank die je in de acces virus synthesizer kan laden en dan gebruik kan maken van deze geluiden.
                        de virus heb je in 3 versie ( A,B,C) tussen b en c zit weinig verschil op het uiterlijk na en op de c zitten wat meer knoppen voor de eefecten sectie maar de A versie verschild nogal met de eerst genoemde enmet name in de geluids kwaliteit, in de b en c versie zitten beter convertors in.
                        tegenwoordig kan je op een powercore ellement ook een virus laten draaien op je PC en die doet niet onder tegen over de echte apparaten alleen zorg wel dat je een goede geluidskaart in je computer hebt zitten.
                        overigens zijn er vele soundsets verkrijgbaar voor de virus of natuurlijk zelf je sounds maken

Comment

maar daar hangt ook een behoorlijk prijskaartje aan :D

Comment

ja idd wie kent tiesto dan gaan we effe bij hem op versiete dan gaan we vriendelijk doen voor die instal voor virus :P

Comment

ik zal hem wel ff smsje sturen dat ie ff op het forum moet komen :D

Comment

Working...
                              X