Announcement

Collapse
No announcement yet.

REASON 3.0

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nou, k heb reason gedownloa den geprobeerd, tot nu toe vind ik het echt helemaal niks :?

K kan er helemaal niet mee overweg, de sampler doet t niet, om een een of andere vage reden en al die effecten unit's krijg ik niet op elkaar en de sampler / mixer aangesloten. Nog een mankement naar mijn mening is dat het beeld niet volledig wil maximaliseren, ik zie nog ongeveer de helft van mn buroblad, wat niet echt prfessioneel over komt en bovendien ook nog veel ruimte die meestal toch wel handig is weglaten.

Ik kan me voorstellen dat dit beter werkt als je een keyboard hebt, met midi-aansluiting op je pc. Ik heb zelf dus een keyboard EN een PCI-geluidskaart met midi, maar die past alleen in mn oude pc, waar reason niet echt optimaal op werkt, (mij te langzaam) dus ik ga voorlopig nog maar even verder met Fruity Loops, dat ligt mij wel

(Binnenkort hier waarschijnlijk - bij Eigen Producties - een trackje van mij)

Maar om een lang verhaal kort te maken, reason 3.0 is voorlopig niks voor mij. Ik ga Cubase ook nog eens proberen ( oh ja, djKrat, waar kan je al dat soort plugins vinden ?? )

Comment

Die plug ins kan je kopen, en je kan ze ook gratis downloaden. Er zijn namelijk ook freeware plugins die gratis zijn. Google even op "VST synths" of "VST plug in" en dat soort dingen.
      Als het gaat om freeware, ga dan achter de volgenden aan:

Amazon (gemaakt door legowelt, download van zijn site www.legowelt.com
      Superwave 8 (Ideaal voor trance!)
      Vanguard (experimenteel. Lastig, maar je kan er heel veel mee)

Het is mijn ervaring dat plug ins makkelijker te gebruiken zijn in CuBase. Hoe er wel rekening mee dat CuBase een lastiger programma is dan Fruityloops, dus je moet er flink wat meer tijd in steken.

Comment

OK iniedergeval bedankt, ik ga t eens proberen

Comment

Working...
        X