Announcement

Collapse
No announcement yet.

livesetje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• livesetje

Mmm... kennelijk vergeten erbij te vermelden dat ik Tasker-Neutrik bedoelde, excuus voor de miscommunicatie. Neutrik maakt idd alleen connectoren/stekkers. Is inderdaad wel handig om iets meer te noemen dan alleen Neutrik :roll: .

Ik heb geen inzicht in prijzen waarvoor jullie producten kunnen inslaan, tenzij je bedoeld dat de statieven gewoon te duur zijn en er goedkopere alternatieven zijn.

@ DAP, ik bedoelde met name dat het gehele DAP assortiment aantrekkelijk is voor semi-prof/beginners. (beginnende drive-ins, hobby-DJ's) Dat de cases niet zo goed zijn als bijvoorbeeld die van Prodjuser, tjah, dat is een kwestie van waar voor het geld. Met name de speakers zijn aantrekkelijk wellicht, maar ook omdat ze vele standaard cases hebt, die toch tegen een stootje kunnen (ze vallen nog niet gelijk uit elkaar door ernaar te kijken). Dat het niet top is, zijn we allemaal wel over eens. Maar vanwege de grote verscheidenheid, en gunstige prijs, en redelijke kwaliteit, noemde ik het maar toch. Maar zal het hierbij maar bij laten, ik vind zelf DAP het overwegen waard (van speakers, versterkers tot flightcases) voor gebruik bij hobby's, verenigingen, kleine scholen, en boven aangehaalde, maar daar hebben jullie natuurlijk niks aan, ook als het gewoon niet mogelijk is leverancier ervan te worden.

@ Amptec
    Omdat men de versterkers (nog) weinig tegenkomt, en vergelijkbaar zou moeten zijn met bijvoorbeeld crown (voor aantrekkelijkere prijzen). Dus misschien dat het iets is om in de gaten te houden, omdat het best leuk kan zijn. Zou nu niet gelijk zeggen, Amptec hoort er absoluut in, dat beslist niet, maar dacht dat ik het misschien zou melden, omdat het vrij onbekend is en jullie en misschien nog nooit van hadden gehoord, en zodoende nu wel een merk zoals dit in de gaten kunnen houden.

Zelfde geld, in mindere mate, dat wel, voor Seer. Hoewel ik laatst wel een setje heb horen spelen (best net geluid, alleen zou niets kunnen zeggen over kwaliteit/betrouwbaarheid), en dit bedrijf hun AD setje hun deur eruit doet (logische conclusie zou dus zijn dat de nieuwe set een verbetering zou zijn), blijf ik er toch sceptisch over. Alleen voor geruchten koopt men niks, en daarom, is het misschien handig om ook dit merk in de gaten te houden, en misschien eens tijdens een voortdoende gelegenheid eens luisteren en kijken hoe dit nu precies in elkaar steekt.

Misschien nog een merk? Showtec Scanmaster, Lightjockey, Showmaster reeksen? Lijkt me een mooi goedkoop instaplichtsturing, waarbij je ook nog waar voor je geld krijgt.
Working...
X