Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vereisten live opnemen via de laptop?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Mijn god wat zijn er hier veel Necroposters op het forum... Ik denk elke keer hey een nieuw topic... kijk ik naar de datum.. is de laatste reactie uit 2005 8O

Maak dan een nieuw topic aan met je vraag als die nog niet beantwoord is en refereer aan het oude topic.

Necroposter?

Comment

Blijkbaar niet ingelezen als nieuw lid:

Het heeft natuurlijk geen zin om in een verkooptopic van 2 jaar oud o.i.d. te reageren, maar een topic als deze zou je best verder mee kunnen gaan.

[edit]neem het je ook niet kwalijk ;)[/edit]

Comment

Ok i'll shut up :P verwijder me posts maar...

Blijf het wel vaag vinden maar dat heb ik wel vaker hiero :?

Comment

Sryy... Maar in dat stukje staat toch juist dat je eerst die zoek fuctie moet gebruiken?? :?

Comment

Originally posted by Djirk
            Kan dat kabeltje voor het op nemen ook in de output van je mengpaneel
            antwoord dan maara. De boedloeling is dat het zo gaat ja. Je laat een kabeltje lopen van je output (signaal verlaat dat appparaat dus) naar de input (hier komt het aan) van het andere apparaat. AAnbgezien je mengpaneel eigenlijk altijd tulp als output heeft en je laptop minijack als input heb je dus een tulp naar minijack kabel nodig.

T aansluiten e.d. is allemaal niet zo moeilijk als je maar een beetje engels kent he ;)

Comment

Working...
            X