Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
tips mix nooit 2 vocalen door elkaar en herhaal niet steeds de zelfde tekst van die vrouw die je ook op het begin hoort komt nog al iritant over... ik vind het voorderest een lkkr mixje waarbij je (als je dit op een feest zou draaien) lkkr kunt feesten. en denk dat ik zelf zoiets niet zo makkelijk kan maken. dus ga door met oefenen ;)
maar hier "mijn verhaaltje" er over 8) :
Vind die stemmen erdoorheen irritant en bij ongeveer 1:30 lopen de beats niet netjes op elkaar....
na shot you down mix je er een ander nummer in: calafornia dreaming volgens mij... laat die stemmen bij die overgang weg, die overgang zelf is juist lekker, gooi jij er weer van die stomme stemmen door :lol:
Bij 3 minuten zit een break, hoor je weer dat refreintje uit shot you down en dan ineens every body wants to be somebody... fade in ofzo wil dan nog weleens helpen... een stukje daarna liggen de beats weer niet lekker op elkaar...
Hoe je die owner of a lonely hearth erin mixt vind ik wel weer lekker! Die break in owner of a lonely hearth vind ik ook fijn... maar dan bij 7:24 ga je ineens over op een loopje, dat loopje opzich is goed maar hoe hij dan ineens begint klinkt niet echt lekker.
rond de 9:00 mix je er een heel kort stukje van een nummertje in en dat loopt wel lekker alleen het einde is heel abrupt en klinkt niet, dat is gewoon afkappen....
conclusie: doe wat aan dat duitse gelul en zorg dat de beats overal netjes op elkaar liggen, en kijk nog is naar het einde en misschien wel het belangrijkste: doe wat aan de adrubte overgangen!
misschien een is een remake een id :idea:
suc 6 met een remake van deze mix en volgende mixen, keep up the good work! 8)
ja ik had owner of a lownly heart gedownload en die kreeg ik zo dat laatste stukje is niet van mij..en heb in owner of a lonely heart zelf niet meer gemixt.. maar was ff een testje gewoon ff snel gemixt..
Comment