Announcement

Collapse
No announcement yet.

[Hard dance] Dj REsound - Spaceman 2005

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [Hard dance] Dj REsound - Spaceman 2005

Onder het motto "val eens met de deur in huis" heb ik hier mijn eerste track post. wil je meer van mij weten dan moet je maar even kijken in het "stel je even voor" topic of mijn site bezoeken: www.DjREsound.nl.

Het gaat nu dus om een track welke het zeer goed doet in dans cafés e.d. Hij slaat goed aan in ieder geval wanneer ik hem ten gehore breng. Aangezien ik feedback belangrijk vind post ik hem ook hier (al zei het in lage bitrate) zodat jullie je mening kunnen geven. Je kan hem hier downloaden:

:arrow: Dj REsound - Spaceman 2005

Ik hoor het graag, en als je wilt kan je op de site nog enkele demos luisteren!

Erg lekker nummertje erg gaaf gemaakt, ik vindt hem vele malen beter dan de eerser remixen die ik van die nummer ken vindt hem zelfs beter dan de remix van Dj promo.

Ga zo door zou ik zeggen!

Comment

Coole mix!
      damn die vocals zijn gruwelijk 8)

Keep Up The Good Work!

Comment

Geen woord meer aan toe te voegen, lekkere mix !!!

Comment

Kijk goede berichten. Leuk dat jullie hem goed vinden. Ik zal proberen deze op Slam FM te laten draaien. Misschien eens opsturen naar een paar labels.

Comment

een goede remix alleen de vocals van spaceman komen nu wel m'n neus uit... maar technies vind ik het een goeie remix maja smaken verschillen

Comment

Dit is cker goed gedaan waarmee maak je nou zoiets?

Comment

FL studio edition en veel ervaring. :wink:

Comment

hij is vet maar ik hou me ook bij de voor keur van die van promo die ik ook al heel lang zoek

Comment

Working...
                  X