Announcement

Collapse
No announcement yet.

Track: Woodpecker

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Track: Woodpecker

Ik plaats ook maar eens een track die ik gemaakt heb. Normaal maak ik snoeiharde industrial (koop mijn CD's op http://www.tproe.com :D ), maar af en toe krijg ik kriebels en bouw ik minimal-Acid/Techno nummers. Volgende liedje heb ik ongeveer een half jaar geleden gebrouwen.

De stijl is gebaseerd op techno uit begin jaren 90, zeg maar wat er uitgebracht werd op labels als +8, UR, Probe en Tresor.

Re: Track: Woodpecker

Originally posted by djkrat
    Ik plaats ook maar eens een track die ik gemaakt heb. Normaal maak ik snoeiharde industrial (koop mijn CD's op http://www.tproe.com :D ), maar af en toe krijg ik kriebels en bouw ik minimal-Acid/Techno nummers. Volgende liedje heb ik ongeveer een half jaar geleden gebrouwen.

De stijl is gebaseerd op techno uit begin jaren 90, zeg maar wat er uitgebracht werd op labels als +8, UR, Probe en Tresor.
    lkkr nummer het is geen knallers mar ik vind het wel lkkr om hem te luisteren. beetje felx da house cat style :P

Comment

Je, het is gewoon een lekker liedje. Voor een knaller komt het toch nog net wat tekort. Maar weliswaar leuk. Felix the housecat maakte in die tijd ook dit soort dingen idd.

Comment

Je, het is gewoon een lekker liedje. Voor een knaller komt het toch nog net wat tekort. Maar weliswaar leuk. Felix the housecat maakte in die tijd ook dit soort dingen idd.
        goeie ouwe tijd :P

Comment

voor mij is dit een knaller hoor 8)

loopt lekker hoor!
          geen foutjes kunnen ontdekken :wink:

die soort kicks na ongeveer 30 seconden zijn gruwelijk :D

p.s. ik wil weleens zo iets "snoeihards" horen dan! 8)

Comment

Ik heb een paar nummers staan op http://www.tproe.com Even in de sounds sectie kijken! En vingertjes in de oortjes. :)

Comment

Laten we eens gaan kijken of alleen vingers genoeg zijn ;)

Comment

Dat is zeker SNOEIHARD !!!!
                Maar zit onwijs goed in elkaar!

Ik zag staan dat je in de parkhof, alkmaar ("Yeah, my hometown 8) ") hebt gestaan, is dat een beetje vette tent of niet?

Comment

Dank je wel Kees!

Parkhof is een heel leuke tent......maar....

Je moet wel van Punk of Metal houden wil je daar een beetje lol hebben. Dat is muzikaal daar de hoofdmoot. Verder is het zo'n beetje de meest afgeragde tent van heel Nederland. Maar ik mag er graag komen. Ze doen alleen niet veel dansavonden, maar wel veel concerten, en dat is bijna alleen punk. :)

Comment

Dank je wel Kees!

Parkhof is een heel leuke tent......maar....

Je moet wel van Punk of Metal houden wil je daar een beetje lol hebben. Dat is muzikaal daar de hoofdmoot. Verder is het zo'n beetje de meest afgeragde tent van heel Nederland. Maar ik mag er graag komen. Ze doen alleen niet veel dansavonden, maar wel veel concerten, en dat is bijna alleen punk. :)
                    heavy metal op z'n tijd kan ook heel lkkr zijn om op te beuken 8)

Comment

Als je wil beuken, dan is Parkhof je tent. Er kan binnen ook gewoon niks meer stuk onderhand. :) Maar ik heb daar concerten meegemaakt..... Dat je nergens meer veilig stond, en dat de hanekammen zelfs van de bar af stagediveden. Het kan daar een compleet gekkenhuis zijn, dat je onder de blauwe plekken thuiskomt.
                      Maar het is er altijd wel gezellig. :D

Comment

Als je wil beuken, dan is Parkhof je tent. Er kan binnen ook gewoon niks meer stuk onderhand. :) Maar ik heb daar concerten meegemaakt..... Dat je nergens meer veilig stond, en dat de hanekammen zelfs van de bar af stagediveden. Het kan daar een compleet gekkenhuis zijn, dat je onder de blauwe plekken thuiskomt.
                        Maar het is er altijd wel gezellig. :D
                        gruwelijk nou tot over een paar jaartjes dan :D

Comment

Hehe, ik ben er een keertje voor openingstijd binnen geweest maar als ik dat zo hoor blijf dat ook de eerste keer :wink:

Geen tentje voor mij... toen stond er al iemand op de bar compleet dronken :D (was rond 17:00)

Comment

Krat, Klinkt echt lekker dit, niets op aan te merken! Van mij mag je meer dit zulk spul maken en plaatsen!!

Comment

Working...
                            X