Announcement

Collapse
No announcement yet.

[snippet] Rebound - New

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [snippet] Rebound - New

Hey allemaal,

Ben weer even bezig geweest in FL. Heb een klein stukje gemaakt, wou graag even jullie mening hierover horen voordat ik beslis of het de moeite waard is om ermee verder te gaan. Compressie ed. moeten nog aangepast worden.

Alvast bedankt! :wink:

linkje:
    :arrow: http://home.hccnet.nl/bart.smeets/new.mp3

zeker de moeite waard om mee door te gaan, een paar tips:

± 1.20 // Ik zou nog eens kijken naar de toonhoogte van deze geluiden.

intro // Naar mijn idee goed, alleen iets te lang rustig / zacht.

Zeker mee door gaan !! :P

PS: Wat voor functies gebruik jij in FL, alleen de step sequencer en rechts de tijdbalk, of ook allerlei andere leuke dingen ?

Ik heb die step sequencer en dat tijdbalk ding nu wel door, maar van de rest snap ik echt nog geen hout :? Heb jij wat tips? Website(s) ofzo ?

Comment

@NBeat

Bedankt voor de tips!

Ik denk dat ik in FL zo langzamerhand wel alle functies onder de knie begin te krijgen.

Ik neem aan als je de step sequencer kent, dat je dan ook de piano roll kent die hierbij hoort? Dit is namelijk één van de belangrijkste dingen die je moet kennen.

Verder veel gebruik maken van de bijgeleverde en 3th party effect plug-ins (bv. Filter en Compressor). Deze kan je overigens ook automatiseren d.m.v. de recordknop. Onderaan staat een link naar een site met verschillende handleidingen, hier zou ik maar eens mee beginnen :) .

Wat heel belangrijk is in FL, is het gebruik van goede VST synths. Voordeel van FL is dat deze het gebruik van VST op een zeer gemakkelijke manier toelaat. Nadeel van de betere VST's is dat deze erg veel kosten, maar er zijn ook een aantal goede synths gratis beschikbaar.

Verzameling van VST's

Mooie gratis VST synth (Unknown Synth)
      This website is for sale! panicnow.net is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, panicnow.net has it all. We hope you find what you are searching for!

Tutorials

PS. Als je nog vragen hebt hoor ik het wel :wink:

Comment

Kijk hier heb je iets aan!!!

die pianoroll ken ik nu (sinds kort, ben ik gisteren achter gekomen)

bedankt voor die links, dit is zeker handig !!!!

Comment

Hey,

Ik heb de link nog even geupdate, zouden jullie zo vriendelijk willen zijn er nog eens naar te luisteren? :lol: :D

Bedankt :!: :!:

:arrow: http://home.hccnet.nl/bart.smeets/new.mp3

Comment

Working...
          X