Announcement

Collapse
No announcement yet.

[Trance/club] Nummertje Gemaakt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [Trance/club] Nummertje Gemaakt

Dames en heren,

Ik heb deze keer geen remix of iets dergelijks gemaakt in een urbanstijl zoals gewoonlijk. Ik heb deze keer een club nummertje gemaakt, het is mijn eerste plaatje en ik ben benieuwd wat jullie er van vinden...

Het nummer is hier te beluisteren:

Whether in the form of loops, soundtracks, virtual instruments or entire songs, sophisticated content brings audio productions to a whole new level. Producer Planet offers a range of content and features to help you make the most from your projects.

Mvg FT-rmx

Klinkt leuk, Die bass line beetje eentonig, maar wel leuk al die vocalen en fx die je hebt gebruikt!

Ga zo door zou ik zeggen!

Comment

Klinkt leuk maar breng a.u.b. iets meer variatie aan, dit is een beetje langdraadig maar hij zit technisch goed in elkaar! en de vocals vind ik ook tof!

Vraagje: waar staat dat "FT" eigenlijk voor?

Comment

idd een beetje langdraadig, maar zoals kees al zei, technisch zit ie goed in elkaar ;)
        keep up the good work

Originally posted by DJCASE
        Vraagje: waar staat dat "FT" eigenlijk voor?
        staat leuk als je een nummer samen met iemand maakt ;)

FT ft. DJ piEt de weet niet hoe die heet ;)

Comment

Peter, je snapt niet wat ik bedoel...

Zijn naam is FT-rmx .... ik vraag me af waar dat FT voorstaat in zijn naam :roll: :idea: :roll: :idea:

Comment

Weet ik, ik gaf ook geen antwoord op je vraag ;) en op Acid planet staat er trouwens alleen FT, geen FT-rmx, als ik het me goed herrinner :?

Comment

FT staat voor de innitialen van mijn naam 8)

Comment

vind het een erg saai nummer, mag zeker meer aan gebeuren.

Comment

Ja dat zeg je nu wel, maar daar heeft hij toch niets aan?

Geef dan tips, wat moet er precies aan gebeuren, dan kan hij dat in zijn volgende mix meenemen, dat dan misschien wel een succes wordt.

Comment

Meer hats erin.. Het klinkt erg kaal zo.. Mag wat opzweperiger.
                    Wat effecten..
                    En als je met iets nieuws erin komt, even aankondigen.. Bijvoorbeeld een roffeltje en dan bam.. de kick erin.. Noem maar ff wat. Er gebeurt niks spannends nu. Ook als je wat meer met de melodie doet, kan het al beter klinken. Je hoord nu steeds hetzelfde deuntje.. erg iri is dat.

Kortom.. het is je eerste track, dus keep on going.

Welk programma gebruik je trouwens?

Comment

Ja je hebt gelijk...ik moet er de volgende keer meer tijd in besteden plus ik luister nu meer clubnummers (voorheen alleen reggaeton, r n b, hiphop etc) zodat ik weet hoe het daar in die clubscene aan toe gaat. Ik heb fruityloops gebruikt....alleen de standaard samples die ook wel wat mooier mogen zijn...

Comment

Met de standaard samples ken je ook een hoop hoor. Wat filters erover scheeld een hoop. Zelf ben ik overgestapt op reason.. Vind dat toch veel beter dan Fruity.. Maar dat is voor ieder anders. Ikzelf kan er in ieder geval meer uithalen dan met Fruity.

Comment

erg eentonig. samples zijn wel grappig maar niet echt super. voor een trance nummer zou dit bij mij niet doorgaan maar wel naar de club kant.
                          de break van het nummer heeft niet echt een climax. voor mij niet echt draaibaar asl club dj.

Comment

productie

Laat me raden........ Fruityloops, helemaal nix mis mee, maar zorg wel dat je de autentieke fruity sound eruit haalt... De kick is bijvoorbeeld een standaard fruityloops kick, evenals de percussie die je hebt gebruikt.....

Comment

Working...
                            X