Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJ Dalach - Sweet Home Alabama

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Heren, back 2 topic!

@ Dalach: Heb het orgineel zojuist even opgezocht en geluisterd maar vind die van jouw echt stukken leuker :D

Keep Up The Good Work! 8)

Comment

Originally posted by DJ-Dalach
      ik snap wat je bedoeld maar vind je het niet een beetje overdreven, enne btw waarom zou je geen respect voor iemand hebben door iets te coveren... ik denk dat het wel genoeg zegt over hoeveel respect ik voor ze heb door het nummer te coveren, spelfouten kunnen altijd gebeuren, zoals ik het schrijf zeg je het ook in het engels... mja je hebt altijd muggenzifters...
      Ik vind het niet overdreven. Verder denk ik niet dat de oorspronkelijke componisten jouw poging zouden waarderen. Gelukkig voor je zijn een aantal daarvan dood. Het feit dat je niet eens weet hoe je de naam in het Engels spelt zegt al genoeg over hoeveel respect je voor ze hebt. Je bent gewoon goedkoop bezig, en daar heb ik een hekel aan. Ik noem het gewoon incashen op andermans succes, want daar is het je om te doen. Je geeft geen fuck om Lynyrd skynyrd, maar het is een bekend nummer waarmee je hoopt een hit te scoren. Dat is me wel duidelijk.

Comment

Originally posted by djkrat
        ik snap wat je bedoeld maar vind je het niet een beetje overdreven, enne btw waarom zou je geen respect voor iemand hebben door iets te coveren... ik denk dat het wel genoeg zegt over hoeveel respect ik voor ze heb door het nummer te coveren, spelfouten kunnen altijd gebeuren, zoals ik het schrijf zeg je het ook in het engels... mja je hebt altijd muggenzifters...
        Ik vind het niet overdreven. Verder denk ik niet dat de oorspronkelijke componisten jouw poging zouden waarderen. Gelukkig voor je zijn een aantal daarvan dood. Het feit dat je niet eens weet hoe je de naam in het Engels spelt zegt al genoeg over hoeveel respect je voor ze hebt. Je bent gewoon goedkoop bezig, en daar heb ik een hekel aan. Ik noem het gewoon incashen op andermans succes, want daar is het je om te doen. Je geeft geen f*ck om Lynyrd skynyrd, maar het is een bekend nummer waarmee je hoopt een hit te scoren. Dat is me wel duidelijk.
        is er hier ook een mod die ff kan zorgen dat we nu back on topic gaan enne dat de domme reacties die niet gaan over dit nummer verwijderd kunnen worden?

Comment

iemand is hier op zijn teentjes getrapt :D

Comment

Originally posted by dj_joey
            ja ook op de verkeerde ook nog, vind t een beetje matig hoor... ik weet niet of dj krat dj maurice kent... moet ik nog meer zeggen? :P

Comment

ja ook op de verkeerde ook nog, vind t een beetje matig hoor... ik weet niet of DJ krat DJ maurice kent... moet ik nog meer zeggen? :P
              ik had het over jou dalach :P

Comment

Ik ken DJ Maurice niet. Maar de reactie van DJ Dalach is veelbetekenend wat mij betreft. Goed ingeschat dus. Als hij een heel verhaal had neergezet over hoe hij een enorme fan van Lynyrd skynyrd is, en een moderne versie had willen maken, dan had hij het voordeel van de twijfel gehad. Nu roept hij op tot het deleten van mijn posts. Blijkbaar heb ik de hele situatie goed ingeschat.

Zoals ze dat op synthforum zeggen: DJ Dalach is een knakenjager.

:lol: Mijn dag is weer goed.

Comment

knakenjager?? haha :P

Comment

DJ Dalach is een knakenjager.
                    dus...?
                    Er zijn vele dj's/ producers die op deze manier handellen, ok als jij op een andere manier werkt maar je hoeft zoals jij het het zegt "knakenjagen" niet af te kraken!

Dat is mooi :wink:

En nu BACK TO TOPIC !!!, het lijkt me niet dat DJ Dalach dit topic heeft geopend om dit soort discussies te voeren, wie met deze discussie door wil gaan opent maar een topic in general talk over wat we vinden van het uitbrengen van een plaat om commerciële redenen....

Ik heb gesproken 8)

Comment

knakenjager?? haha :P
                      ja goh, hoe kan dat, ik draai alleen maar verlies... maargoed ;)

Comment

Ik ken DJ Maurice niet. Maar de reactie van DJ Dalach is veelbetekenend wat mij betreft. Goed ingeschat dus. Als hij een heel verhaal had neergezet over hoe hij een enorme fan van Lynyrd skynyrd is, en een moderne versie had willen maken, dan had hij het voordeel van de twijfel gehad. Nu roept hij op tot het deleten van mijn posts. Blijkbaar heb ik de hele situatie goed ingeschat.

Zoals ze dat op synthforum zeggen: DJ Dalach is een knakenjager.

je posts mogen ook best naar general talk verplaatst worden, maar dit gaat over het nummer, wat jij blijkbaar nog steeds niet gehoord hebt...

Comment

jongens dalach probeert hier iets te posten graag reacties vanaf nu naar dalach zelf ook geen vervuiling meer van deze topic als je niets zinnigs te melden hebt

Comment

Ja Marcel, maare ff over het nummer, heb m gister aan DJ Cor gegeven, is er laaiend enthousiast over...

Comment

is er laaiend enthousiast over...
                              Ik ook 8)

Comment

Heftig topic :!: 8)

Comment

Working...
                                X