Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJ Dalach - Sweet Home Alabama

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DJ Dalach - Sweet Home Alabama

Vanaf (waarschijnlijk) morgen(donderdag) is mijn 1e single exclusief te downloaden op www.musicnow.nl!

Dit is de oude classic van Lynyrd Skynyrd in een nieuw jasje.

Tracklist:
    1. Sweet Home Alabama(Original Radio Edit)
    2. Sweet Home Alabama(Original Extended Edit)
    3. Sweet Home Alabama(Jump Remix)
    4. Sweet Home Alabama(DJ Bryan Remix)
    5. Instrumental
    6. Acapella

Promo valt te beluisteren hier

Groeten,
    DJ Dalach

zoals ik al eerder heb gezegt klinkt ie goed dallie

Comment

Als je nou een oude klassieker ript in een of ander obligate dance versie, dan is het toch wel minimaal dat je de bandnaam goed spelt:

Lynyrd Skynyrd

Comment

Originally posted by djkrat
        Als je nou een oude klassieker ript in een of ander obligate dance versie, dan is het toch wel minimaal dat je de bandnaam goed spelt:

Lynyrd Skynyrd
        pardon me, t is ook zo'n vaak geziene naam ;) mn buurman noemde zn zoon ook zo ;) maaare reactie op de sample zou welkom zijn... vind de reactie een beetje matig, t gaat over het nummer... niet over de naam van de band van t originele nummer....

Comment

Hij klinkt lekker :D

Het mag van mij snel morgen worden zodat ik 'm kan downloaden :wink:
          Deze gaat nog vaak in de cd-speler worden gestopt!

Comment

Erg lekkere productie op zich, zit goed in elkaar, Vindt zelf die samplet jes van sweet home alabama ,een beetje lijken op die van san franssisco Ga zo door en jij komt er wel!

Comment

Originally posted by DJ-Dalach

Lynyrd Skynyrd
              pardon me, t is ook zo'n vaak geziene naam ;) mn buurman noemde zn zoon ook zo ;) maaare reactie op de sample zou welkom zijn... vind de reactie een beetje matig, t gaat over het nummer... niet over de naam van de band van t originele nummer....
              Sorry hoor, maar als je een dance versie maakt van een nummer, en dan niet eens de bandnaam goed weet te spellen, ben je mijns insziens goedkoop aan het incashen op het succes van iemand anders. Een liedje coveren is best, maar dan omdat je respect voor de oorspronkelijke artiest wil laten zien, of omdat je een eigen interpretatie wil laten zien. Het enige idee wat ik nu krijg is dat je zelf geen geloofwaardig nummer kan schrijven, en dan dus maar een zich bewezen nummer gaat verbouwen.

Comment

Komop zeg, een beetje moeilijk lopen doen over een spelfout :?

Maar dat nummer zit goed inelkaar, lekker om naar te luisteren, Ga zo door! :D

Comment

Hij heeft het nu gecorrigeerd, maar wat er oorspronkelijk stond was geen spelfout te noemen, maar duidelijk de fonetische uitspraak van een wat minder voorkomende naam, wat duidelijk aangeeft dat de maker weinig respect heeft voor de originele componisten.

Comment

wat dj krat zegt zit wel wat in. leuke remix maar het is neit mijn style sorry

Comment

Hij heeft het nu gecorrigeerd, maar wat er oorspronkelijk stond was geen spelfout te noemen, maar duidelijk de fonetische uitspraak van een wat minder voorkomende naam, wat duidelijk aangeeft dat de maker weinig respect heeft voor de originele componisten.
                      ik snap wat je bedoeld maar vind je het niet een beetje overdreven, enne btw waarom zou je geen respect voor iemand hebben door iets te coveren... ik denk dat het wel genoeg zegt over hoeveel respect ik voor ze heb door het nummer te coveren, spelfouten kunnen altijd gebeuren, zoals ik het schrijf zeg je het ook in het engels... mja je hebt altijd muggenzifters...

Comment

owja enne mn single is inmiddels te downloaden... laten we het nu ff over dat gaan hebben en niet over FUCKING SPELFOUTEN, beetje kinderachtig...

Comment

les 1 om groot te worden wees aardig tegen iedereen een wees vooral niet aangebrand :D

Comment

zegt onze prof :D

Comment

hehe :P

Comment

Working...
                              X