Announcement

Collapse
No announcement yet.

Liedje: Disco terminator

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Liedje: Disco terminator

Stijl: Electro/Disco/Techno. Met samples van Arnold Schwarzenegger, altijd gezellig.

Geinig :) heb je dit zelf gemaakt? met reason of iets anders?

Comment

Ja, zelf gemaakt. Met Rebirth 338 V2.0, en Cubase SX2.0 en wat softsynths (Korg legacy, Novation K-station).

Comment

ja best leuk 8)
        Vind 'm wat eentonig maar hij zit wel goed in elkaar!

Comment

Zorg er voor dat ik echt HEEEEEEEEEEEEEL dronken ben voordat je dit nummer durft te draaien zaterdag ;)

BPM iets omhoog en het spul iets aggressiever zou mijns insziens beter zijn, maar ja... dan schieten we aan de bedoeling van het nummer voorbij.

Comment

ik vind hem eentonig en duz niks sorry

Comment

Originally posted by LorddeWorde
              Zorg er voor dat ik echt HEEEEEEEEEEEEEL dronken ben voordat je dit nummer durft te draaien zaterdag ;)

BPM iets omhoog en het spul iets aggressiever zou mijns insziens beter zijn, maar ja... dan schieten we aan de bedoeling van het nummer voorbij.
              Nou was ik niet van plan om dit Zaterdag te draaien, hoewel de kans groot is dat jij zo dronken wordt dat je het toch niet hoort. Hahahahaha. Maar ik hou het wel op de gekende cybergothic hitpotpourri met wat uitstapjes. :) Ik zal wel wat brakjes zijn vrees ik want ik moet vrijdag ook in de EKKO draaien. Hopen dat ik nog een paar uurtjes slaap in de auto kan pakken. Zorg voor VEEL koffie. :) Hahahaha

Comment

Working...
              X