Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vocalen en samples / instrumenten gezocht..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vocalen en samples / instrumenten gezocht..

Oké, na enige tijd geprutst te hebben met FL Studio, en dankzij enkele behulpzame mensen hier op het forum, snap ik nu de basis van FL Studio. Nog lang niet alles, maar de basis dan :D .

Nu ben ik eigenlijk steeds met de 'packs' map aan het 'klooien' :P , maar eigenlijk ben ik dus opzoek naar instrumenten, samples, en vocalen om in dance nummers te gebruiken. Gewoon de hedendaagse, maar zeker ook 'oudere' dance muziek vind ik altijd mooi, en zoiets wil ik dus ook graag zelf ooit eens gaan maken.

Kan iemand mij aan, onbetaalde, samples/instrumenten helpen, aangezien ik nog niet bereid ben om een hoop geld uit te geven aan deze voor mij nieuwe manier van muziek produceren ;) . Of heeft iemand er zelf, of links o.i.d. ?

Als je zoekt met bijvoorbeeld Google of zo, kom je een heel eind!

Comment

Echter helaas ook een hoop sites met 'foute'links en zooi erop, als je begrijpt wat ik bedoel :( ..

Comment

Nou dan hier maar weer een nuttige link van mij, deze site kan je allerlei soorten samples vinden: loops, fx geluiden vocalen, kicks en alle instrumenten enz.

Alsttublieft meneer! en graag gedaan!

Comment

eej thnks man, hier ben ik al lang naar opzoek :P :P

Comment

Tjah...wat kun je dan nog zeggen :D !

Comment

Als je een sample nodig hebt ik heb inmiddels een libary van meer dan 50.000 samples. Alleen is de helft nu geregistreerd. Maar je kan wel voor jezelf nummers er mee maken. :wink:

Comment

vet! thnx :)

Comment

Samples

Werk je niet met VST? Zo niet, doe dat eens.... Je kunt bijvoorbeeld Vanguard, Pro--53, Z3ta+, Superwave Bundle, Legacy Cell e.d zien te bemachtigen... Ik ben nog steeds van mening dat een producer die kwalitatief goed wil overkomen niet zonder dit soort synths kan.

Over de vocals, ook hier kom ik weer bij VST uit... Ik bedoel, iedereen kan wel een stem opnemen, natuurlijk klinkt het dan nog niet zo als jij wil, pak daarom wat vocoders en filters, dan gaat het al snel beter klinken....

Succes!

Comment

hier is er ook nog 1tje:

www.analoguesamples.com maar eerst deed hij het niet dus nouja kijk maar even :) enne er staat dat je moet betalen maar thoeft tog ni ofzo...

Comment

idd ff googlelenlende googlelen .... geinige link gevonden niet al te beste kwaliteit maarja... wel grappig als basic voor het totaalplaatje

Comment

Originally posted by lowesinc
                        idd ff googlelenlende googlelen .... geinige link gevonden niet al te beste kwaliteit maarja... wel grappig als basic voor het totaalplaatje

http://www.cobwebaudio.co.uk/sound_s.../acapella.html
                        leuk linkje, heb er even wat gedownload!

Thanks 4 sharing 8)

Comment

Working...
                        X