Announcement

Collapse
No announcement yet.

Test versie van mijn 1e nummer :P

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Test versie van mijn 1e nummer :P

Sommige mensen weten het al, ik ben dus met een nummertje bezig.

Hij is nog niet af, maar ik post hem toch maar even op het djforum, want ik wil wel eens weten wat de gemiddelde persoon er van vind (en waarom natuurlijk, dan kan ik er tenminste wat mee ;) )

ohja, er moet nog een melodie bij (ofzoiets), maar ik heb de goede sample nog niet gevonden / gemaakt, dus die zit er nog niet in!!!

(ADMIN EDIT: Downloads op de download pagina!)

EDIT: Nu te downloaden op de downloads pagina: NBeat - Track1 test version

Hij is best lekker, beetje Drum 'n Bass achtig. Maar wel een beetje eentonig en vind het niet zo chill dat die synths wegvallen om de zoveel seconden.

Weet niet wat de bedoeling van dit nummer is maar op een feest zal zo'n nummer het niet zo goed doen, hij is niet echt dansbaar.

Keep It up! :)

Comment

Eentonig heb ik indd meer gehoord, maar dat komt omdat ik er dus nog mee bezig ben en ik gewoon even wilde weten wat mensen er nou zoal van vinden ;)

Waar hoor jij synths wegvallen dan ???

De bedoeling van dit nummer is dat ie gewoon lekker is, ik maak gewoon iets wat in me opkomt, ik ga niet zeggen van hmm, nu wil ik een trance nummer maken, want er komt toch altij wat anders uit ;)

Verder is ie zoals ik al zei dus nog niet af, wie weet wordt ie nog dansbaar ;) :P

In iedergeval bedankt vor je reactie ;) hier kan ik tenminste iets mee :P

Comment

ikzelf vind dat gestamp-achtig iets niet zo mooi, maar tzit wel vet in elkaar en ook een cool liedje hoor :) en misschien moet je toch nog iets meer erbij doen, en die melodie harder laten klinken. Maar heb je het met fruity loops ofzo gemaakt? of gewoon gemixed?

Comment

Iedereen zo zn eigen smaak ;)

Ik heb hem gemaakt met Fruity Loops
          ..... en er zit nog geen melodie in ;) Wat je hoort is de bass :P (denk ik)

Comment

Originally posted by NBeat
            Iedereen zo zn eigen smaak ;)

Ik heb hem gemaakt met Fruity Loops
            ..... en er zit nog geen melodie in ;) Wat je hoort is de bass :P (denk ik)
            volgens mij bdoelde ik de strings ofzo, dat wat niet de hele tijd t zelfde is iig maar k kan m ni vinden meer op mn comp en heb geen zin om m overnieuw te downen, k ben n beetje lui... :)

Comment

Ik zal wel eens wat gaan uitproberen met de bass en de strings, kijken wat beter klinkt als t harder staat enzo ;)

In iedergeval allemaal bedankt jullie horen het wel als ik mn nummer af heb (of wat advies nodig heb :P )

Comment

hi ik heb je nummer net geluisterd de beat vin ik kicke maar t lijkt een beetje of dat die string heletijd in de weg zit vind je? maar ja iedereen zn smaak. ga zodoor!

:twisted: :twisted: :twisted:

Comment

dankje, ik vin de beat zelf opzich ook wel goed gelukt, ik zal nog eens kijken naar de strings, die zijn miss inderdaad nog niet helemaal het je van het. Ik heb pas geleden weer wat nieuwe dingen geleerd over FL, dus die kan ik er nog op loslaten ;)

Jullie horen nog van me :P I'll be back ;)

Comment

Nbeat ik heb een beetje geken voor je en ik heb een paar demo's gevonden van fl misschien helpt t jou.
                    Betere oplossing voor de string's is denk ik synthlead-baas :P

:twisted: :twisted: :twisted:

Comment

Demo's, Demo's ???

Lekker, stuur maar door :P :P :P
                      Die synthlead (bass) is idd wel een god idee denk ik, stom dat ik daar zelf niet aan gedacht heb, zal eens een stukje uitproberen :P

Comment

iritant dat je naar die download pagina moet

Comment

lol, kan ik ook niks aan doen, maar dat is gewoon even wennen in t begin, ik kan miss wel een link plaatsen naar de downloads pagina, have a moment, zal k even naar kijken.

EDIT: OK, link naar de downloads pagina gemaakt, have fun!!

Comment

links naar de download pagina mogen uiteraard wel geplaatst worden.

Comment

dank u dank u, dat maakt t een stk makkelijker ±P

Comment

Working...
                              X