Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hi

Ik ben net klaar met t eerste versie van mn nummer. Ik wil gaar weten wat jullie er van vinden negatieff of positieff. Zodat ik in de volgende versie geen fouten maak.
    Alvast bedankt.
    Dj Lexuz - Boogeyman (terror 220bpm remix) staat bij downloads.

hi ben ik er weer eerste keer deed t niet.
    hier is die:

ben niet zo goed met html sorry

Comment

OK, ben hem nu aant downloaden

ik edit mn post wel voor mijn mening ;)

en ohja, bedoel je HTML of BB-code ??? want de BBCode kan ook met die knoppen boven het tekstvak (alleen de tekst is een beetje niet goed te zien zeg maar ;) )

Comment

nbeat w8 ff het is verkeerde nummer toen ik m van fl naar mp3 ging exporteren heb denk ik masterpitch uitgeschakeld. ik kan m daar niet meer uploaden ik . :cry: hoe kan ik m nu uploaden? en ik bedoel html om internet link te maken

Comment

peter weet je toevallig hoe mn track tweede keer op die site kan zetten?
          hij zegt steeds dat die track al geupload is.
          tnx

Comment

andere naam geven :wink:

bijv: "naam -versie 2" o.i.d.

Comment

Mn track

Hopelijk doet hij t nu. Ik heb al in tussen tijd door twee dj's/produceurs uit de terrorscene laten keuren. En hij is gelukkig goed gekeurd. Track is niet gericht op een groot publiek, maar toch zou ik de reacties graag horen.

Hier is de link:

(ADMIN EDIT: Downloads op de download pagina!)

Alvast bedankt.

Comment

hmm hij is wel grappig maar ik vind m een beetje saai: veel hetzelfde. Maar mss hoort dat ook wel bij terror? het is iig niet mijn muziekstijl...

Comment

nee hij is inderdaan beetje saai. ik zou best wel iets doorheen willen mixen maar ik heb geen idee wat.

Comment

Vind dit zo'n liedje waar er al zoveeeeeeeel van zijn :roll:

Hij is een beetje saai, geen vocalen, alleen maar doordreunen.... dan weer ineens naar dat Hi-Hatje...

Mijn tip, maak iets met wat meer variatie, het is echt eentonig!

Keep It Up! :)

Comment

dj case ik doe mn best
                      iig bedankt voor je advies :)

Comment

Precies

Ja precies...

Comment

Working...
                        X