Announcement

Collapse
No announcement yet.

Reason is de bomb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Woei

Originally posted by Bugz
    Leer er mee werken!
    Mee eens! geduld is een schone zaak.
    Fruity vond ik ook een goed programma.. Tot ik echt een heel nummer had.. Zoveel schermpies open en CPU knalde ook in het rood door al die VST's.. Nee.. voor mij niet meer.

Comment

ik vindt cubase toch nog altijd het beste wat er is
      duidelijk en je kan er zo veeeeeeel mee

Comment

Ik werk nu al een jaar met reasen dag in dag uit en het verveelt me nog steeds niet. Ik gebruik daarbij dan ook alle ad-ons die er zijn van propelerhead en ik combineer reason met cubase en met Logic.

Werkt voor mij super. Ik kan met alle programma's overweg en ik vind ze allemaal super. Dus voor mij maakt het niks uit. Ik moet me werk goed kunnen doen en daar gaat het toch om. En niet hoe het eruit ziet ;)

Comment

Reason ... nee

Cubase is toch fijner ...
          Het zou fijn zijn als de administrator dit toch nog ff toelicht :wink:

Comment

Hahahaha, licht helemaal niets toe als jij er om vraag :wink:

Comment

Originally posted by Deejayforum
              Hahahaha, licht helemaal niets toe als jij er om vraag :wink:
              :?

Comment

whahaha

Comment

ah joh mar, licht nou ff toe :lol: :lol: :lol:

Comment

Heb het nu al zo vaak toegelicht dat ik er totaal geen zin meer in heb.

Kan maar een ding ding zeggen "Cubase Rulezzz" maar das mijn mening..

Comment

Reason is zkers wel da bomb.
                      Iedereen roept fruity loops maar dat komt omdat ze reason niet goed kunnen/willen gebruiken.
                      Er zijn zoveel meer goede dingen dan vst's en het geluidskwaliteit is ook nog veel en veel hoger.
                      Mijn mening is dus reason is da bomb

Comment

Originally posted by DJ-Banana
                        Reason is zkers wel da bomb.
                        Iedereen roept fruity loops maar dat komt omdat ze reason niet goed kunnen/willen gebruiken.
                        Er zijn zoveel meer goede dingen dan vst's en het geluidskwaliteit is ook nog veel en veel hoger.
                        Mijn mening is dus reason is da bomb
                        Laat iets horen wat je met reason hebt gemaakt ben benieuwd naar de geluids verschil!!!

:twisted: :twisted: :twisted:

Comment

Hmz, kwas in de war met Rebirth.... :oops:

Reason is zeker geen rommel, toch zweer ik nog steeds bij Cubase :twisted:, de mogelijkheden en compatibiliteit met hardware zijn naar mijn mening uitgebreider, toch ken ik Reason alleen van Demo's en referenties. Bovendien wordt ik zenuwachtig van al die draadjes :lol:

Comment

reply!!!

Uuuuhm mensen!!!
                            Ik zie dat heel veel mensen fruity loop gebruiken en reason.
                            Sommige zelfs van de een op de ander over gestapt.
                            Maar waarom?????
                            Je kunt reason tog aan fruity loop koppelen of andersom!!!
                            Dan gebruik je een van de 2 als interface. (rewire)
                            Ik heb reason aan fruity gekoppeld werkt egt te goed gewoon!!
                            Ik gebruik Raesom om te genereren en fruity om een sound af te maken.
                            En dan mix ik het af met Cool edit (Adobe audition)
                            werkt perfect!!

Greeeetzzz,

:twisted: King of the Beat :twisted:

Comment

waarom gebruikt men Fruity Loops als je ook bijv Madtracker kunt gebruiken, kan iemand mij uitleggen waarom FL toch de voorkeur geniet??
                              ik heb vroeger veel met fast-, en madtracker gewerkt, maar niet met FL,

ik heb weleens een demo gehad maar volgens mij heeft het hetzelfde principe, of niet?

Comment

Ik zou het niet weten, heb beide niet echt gebruikt, wel eens naar gekeken uiteraard maar is mij te simpel allemaal.

Comment

Working...
                                X