Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mening van Pro Producers nodig!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mening van Pro Producers nodig!

Hey hey!

Ik ben Charlie, een singer songwriter van 29 en heb onlangs een album volledig afgeschreven, zijnde 10 nummers in rock/jazz/soul genre.

k heb voor elk nummer zowel volledige akkoordprogressies op gitaar als zang uitgewerkt voor de versen, de prechorus, het refrein/chorus en de bridge. Nu is mijn vraag de volgende: ik zou graag dit akoestisch album met 10 afgewerkte nummers in professionele digitale vorm geproduced krijgen, en vroeg me af hoe ik hier best aan de slag mee kan.

Ik dacht aan het volgende:

- via SoundBetter van Spotify Artists een producer inhuren; lijkt me duur en vereist volledig vertrouwen in een producer die je misschien niet kent.
    - Demo's van nummers naar platenlabels sturen. Helemaal geen idee of dit zou kunnen werken en wat platenlabels juist kunnen betekenen en hoe het in z'n werk zou gaan.

Meer ideëen zijn zeker welkom, want lijkt me een grote confrontatie en weet niet echt goed waar te beginnen met zoeken of waar te starten.

Alvast super thanks voor jullie inbreng, elk inzicht dat me vooruit doet denken is goud!

Thanks,
    Charlie

Originally posted by Darlisto View Post
    Hey hey!

Ik ben Charlie
    Thanks,
    Charlie
    Hey Charlie,

Misschien kan ik je helpen hiermee?
    Je kan mij mailen op daddynervs @ gmail . Com

Ik ben een 28 jarige producer met een eigen studio.
    ik kan het album volledig naar je wens maken.

Ik wil het graag doen, omdat ik al het gehiphopflieperdeflap inmiddels wel heb gezien haha!

let me know!

Ljamis
    Daddynervs Music

Comment

Music = Arrangement (Including silence), Harmony, Rhythm, Sonics, Lyrics (Doesn't usually apply to producers)

The most prevalent one that can announce a new producer IMO is bad sound selection and mixing.

9Apps Showbox
      Last edited by amelneach; Saturday-20-02-2021, 11:36.

Comment

Hallo, ben je erin geslaagd om verder te gaan met je project?

Comment

Working...
        X