Announcement

Collapse
No announcement yet.

Forgot about Dre remix

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Forgot about Dre remix

Nah, ik moet helaas een paar dagen wachten tot mijn remix is beluisterd en goedgekeurd op playersparadise.net, zodat ik het daarna naar deze forum kan linken. Dan ben ik toch wel even benieuwd wat jullie ervan vinden.

Ik weet niet of jullie het raar gaan vinden, want ik had al eerder gezegd dat ik trance/hardtrance/hardstyle vet dope vind. Het is gewoon... als ik uitga moet ik hardtrance horen, en als ik thuis niks heb te doen luister ik er ook graag naar. Dus als ik apparatuur ga halen (want wil DJ worden) zal ik ook die stijlen draaien.

Alleen wat het nu is met mij als producer zijnde... Ik produce r&b beats. Ik maakte ook een tijdje trance beats, maar de laatste tijd vind ik het doper om r&b te maken, en ik vraag me nu af of er meerdere producers zijn die hetzelfde als mij mee maken. Ik vind allebei de stijlen leuk, maar maak 'betere' beats met de ene stijl dan de ander, en dan weet ik niet uiteindelijk bij welke stijl ik moet blijven want uiteindelijk móet de keuze gemaakt worden..........

.....heb nog nooit van een producer gehoord die r&b én trance maakt.

Re: Forgot about Dre remix

Originally posted by dhylos
    .....heb nog nooit van een producer gehoord die r&b én trance maakt.
    you could be the first :wink:

Comment

.
      Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-26-02-2020, 00:22.

Comment

heheh, dooper?? vind doper toch doper klinken sorry:P maarreh ik wil graag dat jullie het horen dus ik ben ongeduldig bezig tot het geplaatst wordt op de site.

Comment

waarom 'moet' de keuze gemaakt worden? Kan je niet gewoon R&B blijven producen en Trance/Hardcore gaan draaien?

Comment

Originally posted by YOguM
            waarom 'moet' de keuze gemaakt worden? Kan je niet gewoon R&B blijven producen en Trance/Hardcore gaan draaien?
            Dit kan wel.. maar dan zal ik niet zoveel vooruitgang boeken als dat ik me focus op één stijl. Nu zal mijn vooruitgang langzamer gaan omdat ik nu dubbel oefen. Dat merk ik aan mijn periodes van r&b en periodes van trance. Op gegeven moment maak ik alleen trance, en dan vind ik dat er ook goede tussen zitten. En zodra ik weer zin heb om meer aan r&b te zitten, boek ik daarmee vooruitgang en als ik dan trance probeer te maken dan luister ik ernaar en denk ik van: wat moet dit voorstellen... (zoals ik dat nu ervaar)

Comment

jah... das een moeilijke keuze. Wij kunnen toch niet echt voor je kiezen denk ik...

Comment

heheh nee daar vroeg ik ook niet om.... jullie zouden dat niet kunnen bedenken tenzij ik van trance en van r&b een beat liet horen. aangezien ik ze allebei leuk vind, zou jullie antwoord niet hard bij mij aankomen. gewoon zeggen welke dan beter klinkt.

Comment

krijg hier nog lepra zo.... tering hey. alsof het gewoon niet mag........ eerst ging ik me remix uppen naar playersparadise.net. normaal gesproken lukte het altijd, maar deze keer mocht het niet op de site komen want een remix tevens een cover song is verboden..........

toen d8 ik.. oke, multikabel kan ook nog. maar nee hoor.. ik probeer in te loggen en opeens lukt dat niet meer, dus naar multikabel bellen enzo. toen kwam ze er niet uit en moest ik van haar helpdesk bellen (zoals altijd), en die lijnen zijn te bezet op dit moment dus ik d8: fuck it dan maar...

iemand die nog een id heb, waar ik heen kan uppen?????

Comment

www.yousendit.com (dacht dat het .com was)

Comment

Of hier ;) (Deze is de bedoeling ;) )

Comment

huhh.. ik d8 dat je bij downloads alleen mocht linken, wist niet dat je kon uploaden..

dude! sweet..... ff checken

not sweet.... kan niet eens

Comment

Klopt je upload eerst naar een of andere server (bijv. bij een van de sites die NBeat noemt) en eenmaal geupload voeg je de link toe bij de site waar Wessel naar verwijst en die link plaats je dan weer in je bericht.

Comment

Working...
                          X