Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trance productie dit keer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trance productie dit keer

Nah helaas kreeg ik maar 1 reply bij mijn forgot about dre remix... heb daar niet veel van kunnen opsteken want met : "ik vind em niet helemaal wow" kan ik niks. bij deze een link naar mijn trance productie:

hmm ik vind hem niet zo mooi eigenlijk omdat er niet zo veel afwisseling in zit, hij is erg kort en het einde en het begin moet voor mijn gevoel wat meer op- en afbouwender... maar keep up the good work! :)

Comment

yeeeey een reply :D

Comment

reply!!

Eeeeyyyyy!!!

Ik zit het nu ff te luisteren en ik moet zeggen dat dit niet helemaal mijn "genre" is.
        Ik vind het op zich wel leuk klinken.
        Maar er zit idd weinig tot geen op/afbouw in.
        En het is nogal kort,leeg.
        Ik weet er voor de rest ook niet zoveel van te zeggen.
        Ja dat dit volgens mij onder een andere forumpagina gepost had moeten worden.

Greeettttzzzzzzz,

:twisted: King of the Beat :twisted:

Comment

Sja.....als je dan zo graag commentaar wil :)

Ik vind dit het meest in de buurt komen van een soort van ACID.
          Maar inderdaad, de opbouw ontbreekt volkomen, er zit geen spannende climax in en er is totaal geen lijn in de productie te ontdekken.

Persoonlijk denk ik dat iedereen die over een musicmaker-pakketje o.i.d. beschikt dit na een uurtje kan maken.

Not impressed dus....sorry.

Maar zal ook eens naar je andere producties luisteren.

Comment

Is idd ook niet mijn genre, en vind het ook erg eentonig klinken, wat ik wel weer erg spannend vind is de rave sound die je hebt gebruikt, erg VET.

Jammer dat ie alleen in deze productie is verwerkt, probeer er eens een hardstyle nummer van te maken :!:

Comment

Working...
            X