Announcement

Collapse
No announcement yet.

Celia Cruz - Quimbara (remix)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Celia Cruz - Quimbara (remix)

Remix gemaakt van een latin nummer.
    Luister maar en graag wat feedback.

kan hem niet downloaden

Comment

Dit is een hele fijne groovy latin nrtje! Toppie hoor!!!
      Misschien wel wat voor Marcel's volgende groovemix?! :wink:

Comment

Vind het zeker een lekkere track, blinkt uit tussen de crab die hier soms word geplaatst 8)

Dit is best wel mijn stijl en ga er wel een stukje van gebruiken in mijn nieuwe club mix: Clubbing #3!

Heb er niet heel veel op aan te merken verder.... Klink gewoon lekker :)

Keep It UP :D

edit:
        Bij mij zit hij in de mix, echt een fijn nummer om te mixen, lekker strak qua maatvoering 8)

Comment

Oke, bedankt voor de positieve reacties. Iemand die hem uit wil brengen??? :D
          Ik zal in de toekomst vaker wat producties hier neerzetten.

Voor de mensen die hem ergens voor willen gebruiken:
          Ik vond hem iets te schel klinken en heb het nummer daarom nog een keer afgemixt (andere versie dan die op internet staat dus) en ik kan er voor de liefhebber nog een outro aan maken.
          Iemand interesse, zeg het dan even, dan zet ik de nieuwe versie ook even op internet.

Comment

Hier is heel veel interesse aanwezig 8)

Had hem in de mix lopen met hard fi - hard to beat (Axwell remix), ik kan je vertellen, dat klinkt lekker 8)

Comment

Sorry dat het even geduurd heeft (druk, wintersport, druk, tentamens, druk, enz enz) maar hier is ie dan. Afgemixt, outro, alles erop en eraan! Ik heb mezelf plechtig beloofd dat ik er nu echt vanaf ga blijven, dus bij deze versie blijft het dan ook.

Comment

jah super, gaat er morgen zeker even in. ben nu bezig met een mix voor in de studio morgen, deze mix ik er nog even snel aan :wink:

Comment

Working...
                X