inderdaad van een kale kip kan je niet plukken en dan moet die kip eerst nog gevonden worden. Erg lullig idd... zo ga je gewoon niet met mensen om. Als ze iets voor je doen (zoals rmxe maken) dan moeten ze er wat voor terug doen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Alle nummers van DJ Esence nu te koop
Collapse
X
-
Tenzij je een contract getekend, zijn er voldoende mogelijkheden om e.e.a. terug te vorderen. Zoals bijv. dwaling, onrechtmatige daad o.i.d.
ik neem aan dat er in dit geval niet veel verschil zit in BE of NL recht.
In dat geval kan je, als er echt bewezen kan worden dat deze bv of bvba (of wat voor rechtsvorm dan ook) dit vaker heeft gedaan , een claim indienen tot aan de bestuurder PRIVE!!! Dit is in NL recht namelijk een onrechtmatige daad, of zelfs oplichting. :evil:
Zeker als je nummers/album door heel Europa verspeid zijn!!
Dat wil dus zeggen dat er ergens geld naartoe gaat!!
De exacte details moet ik je even schuldig blijven maar er is zeker wat aan te doen
Comment
-
Ik neem aan dat er rond die release overeenkomsten getekend zijn. Daar zal wel wat over in staan over de rechten en opbrengsten. En met betrekking tot het faillissement, dat kan gebeuren, alle verdere opbrengsten vallen daarmee in de boedel lijkt me. Dan zul je je waarschijnlijk gewoon aan moeten melden als concurrent-schuldeiser. Dat gaat je dan helaas niet veel opleveren...
Of ze daadwerkelijk failliet zijn kun je trouwens vinden op www.rechtspraak.nl. Zoek de rechtbank waaronder de vestigingsplaats van het bedrijf valt en je kunt het zo opsnorren onder de uitspraken.
Comment
Comment