Announcement

Collapse
No announcement yet.

eerste zelfgemaakte snippet (en liedje)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• eerste zelfgemaakte snippet (en liedje)

ey ik heb net een snippet gemaakt, hij is dus nog niet af en het is alleen het begin. Ik heb ook nog niet zo veel ervaring met fruity loops dus nouja luister maar en enjoy :)

.
    Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 19:18.

Comment

Originally posted by DJD-TraXx
      Ze zijn momenteel bezig met 'Heavy Maintanance', zwaar onderhoud dus....dus deze kan ik waarschijnlijk de 2e pas donloaden, sorry!!
      oh jammer... nouja als je het dan maar doet :D

Comment

wil iemand nog reageren? please?

Comment

.

Comment

Sorry ik vind het heel slecht, de synth ligt uit de maat en het is gewoon een bass lijntje met een saaie synth erop, sorry ik vind het herrie.

Het begin kan overigens wel leuk worden als je dat verder uitwerkt en alles even goed in de maat zet. :)

Comment

.

Comment

probeer zonder maar eens een nummer te maken ;) Zal knap lastig worden :P

EDIT:

Zoals kees al zei ligt ie uit de maat, hij is erg kaal, ik zou er nog iets van een hihatje in een swingritme op gooien en nog wat andere dingen, als ik jou was zou ik ook nog een keer naar de samples kijken die je gebruikt en die vervangen, want dit lijkt meer op een op hol geslagen orgel. ehm.. dat laatste stuk waar alles zo opeens bij elkaar komt ofzo.. klinkt absoluut niet.. ik zou t weghalen.

Maar de manier waarop je de samples gebruikt is wel goed, het ritme kan lekker gaan klinken, verder zou ik zeggen, blijf proberen, veel oefenen en dan komt er vast nog een keer een lekker nummertje uit ;)

Comment

oke bedankt iig! Het is niet heel positief maar toch bedankt, ik kan er nu echt iets mee! :) En dat uit de maat was misschien ook een beetje expres gedaan... en ja ik vond het zelf ook niet zo mooi, maar nu weet ik tenminste wat ik er aan kan verbeteren. thnx :)

Comment

precies ;) van dit soort dingen leer je ;) :P

Comment

Originally posted by YOguM
                      oke bedankt iig! Het is niet heel positief maar toch bedankt, ik kan er nu echt iets mee! :) En dat uit de maat was misschien ook een beetje expres gedaan... en ja ik vond het zelf ook niet zo mooi, maar nu weet ik tenminste wat ik er aan kan verbeteren. thnx :)
                      Iets expres uit de maat doen...? 8O

Hoezo maak het een stuk moeilijker voor jezelf. :roll:

Comment

ja, nee een beetje verkeerd gedacht... Maar hij is idd uit de maat, ik heb hem net nog even een keertje geluisterd, en op sommige punten klopt het niet helemaal... Maar het was ook gewoon een beetje een uitprobeerseltje met zo'n toepassing van fruity loops.

Comment

Working...
                        X