ey ik heb net een snippet gemaakt, hij is dus nog niet af en het is alleen het begin. Ik heb ook nog niet zo veel ervaring met fruity loops dus nouja luister maar en enjoy :)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
eerste zelfgemaakte snippet (en liedje)
Collapse
X
-
probeer zonder maar eens een nummer te maken ;) Zal knap lastig worden :P
EDIT:
Zoals kees al zei ligt ie uit de maat, hij is erg kaal, ik zou er nog iets van een hihatje in een swingritme op gooien en nog wat andere dingen, als ik jou was zou ik ook nog een keer naar de samples kijken die je gebruikt en die vervangen, want dit lijkt meer op een op hol geslagen orgel. ehm.. dat laatste stuk waar alles zo opeens bij elkaar komt ofzo.. klinkt absoluut niet.. ik zou t weghalen.
Maar de manier waarop je de samples gebruikt is wel goed, het ritme kan lekker gaan klinken, verder zou ik zeggen, blijf proberen, veel oefenen en dan komt er vast nog een keer een lekker nummertje uit ;)
Comment
-
Originally posted by YOguMoke bedankt iig! Het is niet heel positief maar toch bedankt, ik kan er nu echt iets mee! :) En dat uit de maat was misschien ook een beetje expres gedaan... en ja ik vond het zelf ook niet zo mooi, maar nu weet ik tenminste wat ik er aan kan verbeteren. thnx :)
Hoezo maak het een stuk moeilijker voor jezelf. :roll:
Comment
Comment