Announcement

Collapse
No announcement yet.

Move Bitch Reggaeton Remix

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Move Bitch Reggaeton Remix

Ik denk ik post maar weer iets.. en tja, waarom niet een nieuwe beat:P
    Nu is een rustige beat weer aan de beurt dacht ik bij mezelf gisteren, dus ik begon met de instrumenten melodies te maken. Toen had ik nog geen beat dus ik kon ook niet echt bepalen welke stijl het moest zijn, en aangezien reggaeton laatste tijd hot is, wou ik wel zo'n remix maken en dan met Ludacris erop...

Dus.. hier is ie:

Vind het opzich een leuk idee maar de uitvoering kan beter!

Zou het piepje weglaten in de reggeaton beat, de vocal van luda is af en toe niet helemaal te verstaan, dat is wel jammer, komt door de hoge piepjes, als je die er uit haalt wil ik hem zeker gaan draaien :wink:

Comment

ik vind het eerste stuk (eerste 20 seconden) niet echt geweldig klinken.. klinkt een beetje vals, de 2 geluidjes passen niet echt bij elkaar, dit gaat in de rest van t nummer zo af en toe ook nog door, maar daar valt het niet zo op, ik zaou dat look a like gitaar geluidje eruit halen (de lage) en het hoge geluidje zou ik (idd zoals kees ook al opmerkte) zachter doen of er helemaal uitgooien.

Comment

ja vond die mandolin ook al niet zo super, maar anders is het weer te eentonig:P maar is goed ik zal ze eruit gooien binnenkort..

Comment

Je kan er wel wat anders voor in de plaats zetten, een extra hi-hatje ofzo :)

Comment

Die gitaar samples passen er totaal niet bij, zoals al eerder genoemd die klinken beetje vals :roll: Voor de rest beetje eentonig denk ik. Die synth is wel vet!

Comment

Working...
            X