Announcement

Collapse
No announcement yet.

weer een mixje van dj ca$e!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• weer een mixje van dj ca$e!

Larry Felix Project - Is There Iemand On De Floor (dj ca$e Mash-Up)

Ik verveelde dus ben maar een mash-up gaan bouwen, had de nederlandse versie van felix project - on the floor gevonden en die heb ik dus even met elkaar gemash-uped :)

dan krijg je dit:

In belgiƫ zijn ze er in ieder geval gek van :D

edit:
    :!: Hij is NIET vrouw vriendelijk (ook niet voor kleine kinderen trouwens :wink: ) :!:

Lekker in elkaar gestoken :P ;) Ik heb je 'bouwwerk' gezien en k moe zeggen ziet er lekker uit ;)

Zit technisch goed in mekaar, klinkt nog lekker ook.. duszz ik zou tevreden zijn ;)

Comment

Zoals ik al zei op MSN, hijs leuk!!! :D
      Ik ga er nog ff 'n keer aandachtig naar luisteren, hoe hij technisch in mekaar zit. :)

Comment

hij is echt leuk hahah alleen mijn buurvrouw vond hem niet zo leuk toen ik hem hard draaide
        :wink:

Comment

Originally posted by buyl
          hij is echt leuk hahah alleen mijn buurvrouw vond hem niet zo leuk toen ik hem hard draaide
          :wink:
          Ik zei toch nog, vrouw onvriendelijk :wink:

Heren, bedankt voor de reacties :)

Comment

Sooow!! Klinkt erg lekker kees!!

btw.. hijs ook vaderonvriendelijk... kwam meteen binnenlopen... Wat is dit nou weer voor muziek!! maja..

Comment

Komt wat nieuws aan wat voor iedereen wel kan :wink:

Comment

hahaha de combi is makkelijk gevonden je kunt deze zo op elkaar zetten

verder is ie wel draaibaar vindt die sample van james brown erg goed erbij passen

Comment

Working...
                X