Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wie kan voor mij Asiantische muziek remixen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wie kan voor mij Asiantische muziek remixen?

Wie kan voor mij Asiantische muziek remixen?
    uiteraad betaal ik daarvoor als iemand daarvoor profesioneel is en kan goed remixen dan kun je me een email sturen

calvin400@hotmail.com

alvast bedankt

Asiantische?

Volgens mij is het "Asian" (engels voor aziatisch) of gewoon "aziatisch" op z'n nederlands....

En wat bedoel je precies met remixen? De achtergrondmuziekjes van de lokale chinees met een boem-boem beat eronder?

Comment

boem boem sambal bij? boem boem sambal bij? boem boem sambal bij? boem boem sambal bij? boem boem kroepoek?

Comment

ik bedoel perzisch/muziek , alleen de beat als bubbling of trance en met paar vocals erbij of scratches

als iemand dat kan doen ? email me dan calvin400@hotmail.com

uiteraad wordt je betaald daarvoor

Comment

Originally posted by Calvin6666
          ik bedoel perzish/muziek...
          Perzish?
          Van Dale spreekt jouw taal. We geven je ons woord! | Gratis woordenboek | Van Dale-webwinkel | Van Dale Taaltrainingen | Van Dale Vertaalbureau | Taalpodium

En nee.....de taalles is gratis 8)

Comment

stephanie ik denk dat je jezelf erg grappig vind hé :roll:

Comment

en niet alleen zij ;) En op dit forum wordt de nederlandse taal hehanteerd (en grondig ook :P :twisted: ) maar die discussie wil ik niet opnieuw starten dus...

(BTW, kijk uit wie je hier op de tenen trapt ;) Kan je meestal beter niet bij erg gerespecteerde leden doen die hier ook al een behoorlijke tijd rondlopen ;) )

Comment

Wat een onzin jongens! Gaan we tegenwoordig al zo moeilijk doen om kleine schrijffouten? Die jongen stelt een serieuze vraag, die wel wat duidelijker had kunnen zijn, maar ach, het is een forum niet waar? Zolang toelichting volgt geen probleem toch? Misschien eens wat muziek posten die je graag geremixed zou willen zien?

Zie hier wel vaker berichten van mensen die hier al lang meelopen en van hetzelfde niveau zijn zonder dat daar commentaar op komt. Met twee maten meten? Dus laten we meneer Calvin gewoon welkom heten op dit forum en lekker verder gaan on topic.....

Comment

Originally posted by T-Nuzz
                  Dus laten we meneer Calvin gewoon welkom heten op dit forum en lekker verder gaan on topic.....
                  Gelijk heb je, T-Nuzz !

Comment

Ik heb altijd gelijk toch? :wink: :lol:

Comment

Originally posted by T-Nuzz
                      Ik heb altijd gelijk toch? :wink: :lol:
                      Nee

Comment

welles! :wink:

Comment

Originally posted by Calvin6666
                          stephanie ik denk dat je jezelf erg grappig vind hé :roll:
                          Nee hoor, probeer alleen een collega-dj iets nieuws te vertellen(= kennis delen). Namelijk hoe je correct de stijl omschrijft waar je het over hebt. Hier vinden we het niet zo erg.....we zijn wel ergere taalwonders gewend. Maar wellicht dat je ergens anders uitgelachen wordt als je met deze termen komt aanwandelen. En dat zouden we nou weer erg vervelend vinden.....

Comment

Originally posted by DJDyno
                            boem boem sambal bij? boem boem sambal bij? boem boem sambal bij? boem boem sambal bij? boem boem kroepoek?
                            ik kan het me al helemaal voorstellen... prachtig! :D

Comment

Ik zit me al weer in te houden ;)

Maar het is nog steeds niet duidelijk wat je precies wil, Perzie bestaat al een tijdje niet meer, en de lokale muziekstijlen in die regio daar verschillen nogal. en het heeft heel weinig weg van aziatische muziek.

Met andere woorden, schrijf een opstel in fatsoenlijk Nederlands, waarin je omschrijft wat voor soort idee je precies in je hoofd hebt en hoe je het denkt te willen aanpakken. Ongetwijfeld zullen er dan een aantal mensen zijn die je een helpende hand toe zullen steken. Ik weet bijvoorbeeld dat Krat ervaring heeft met Koreaanse samples. (Luister zijn voorlaatste TPROE album - Juche anders maar eens)

Oh ja, welkom hier,

Comment

Working...
                              X