Announcement

Collapse
No announcement yet.

3rsin - Time has Come

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 3rsin - Time has Come

Ik had hier ooit een beat gezet, en de reacties waren niet al te super. Maar hij was ook niet afgemaakt, en ik heb hem vanmiddag verbeterd (heb een melodie erin gepleurd). Hij is alsnog niet af, ook al heb ik vandaag 2 uur extra eraan gezeten (sommige van jullie weten het inmiddels wel, ik heb moeite met lang aan een liedje zitten) en ik heb alleen het.. soort van climax stukje eruit geknipt, en dat is ook het gedeelte voor jullie om te beluisteren (1.51 min ofzo). bring the comments please! :D

.
    Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 19:14.

Comment

Opbouw over het hele stuk is vet. Je eerste melo lijn komt leuk onder de filter vandaan en klinkt tof. Vind wel dat de 2de melo lijn niet echt iets toevoegd en dat het geheel nog niet echt vol klinkt en een beetje dof. (maar dit kan ook heel goed aan het programma liggen dat je gebruikt)

Zou zeggen ga door en maak het af.

Comment

.
        Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 19:14.

Comment

Originally posted by Thijs
          (maar dit kan ook heel goed aan het programma liggen dat je gebruikt)
          FL Studio :P Ik zal nog eraan werken.... hopelijk.... ondertussen ben ik nog ff bezig met toetsweek (morgen de laatste dus daarna weer genoeg tijd voor producing)

Comment

Originally posted by dhylos
            ondertussen ben ik nog ff bezig met toetsweek
            Rechten zeker?? :wink:

Vind het nummer goed klinken alleen er mag wat meer variatie in.
            Ik zat er wel in, dat wel :D

Comment

Originally posted by lowesinc
              Rechten zeker?? :wink:
              hahah nee.. dat is volgend jaar pas:P en variatie is altijd al mijn grootste probleem geweest, volgens mij is dat het moeilijkste van produceren. je kan wel een leuke melodietje hebben of een vette beat (praat nu niet over mezelf hoor:P) maar als je het daarmee 3 minuutjes moet doen kan je het beter opgeven... maar dat doe ik natuurlijk niet, het is een leuke hobby:D

Comment

.
                Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 19:15.

Comment

Working...
                X