Announcement
Collapse
No announcement yet.
Summerjam 2006
Collapse
X
-
net even gedownload, lekker nummer moet ik zeggen, in t begin een goede VST erover, de beat erna klinkt lekker, waarna t deuntje van summerjam weer terugkomt, ik vind hem goed.
1 ding waar je nog s naar zou kunnen kijken is de toonsoort / toonhoogte van je sound als dat deuntje weer terug komt, want volgens mij combineren die twee nu niet altijd even geweldig.
't is maar een klein verschil, maar toch.. Lekker nummer !
-
Het idee is leuk bedacht, maar nu al een summerjam 8O Het heeft vanacht nog gevroren :P
De break op 1:09 snap ik niet helemaal, daarna gaat ie op 1:50 ongeveer wel weer lekker verder maar vind die toeters erdoor heen wat minder geslaagd. Ik zou die toeters in elke geval wat zachter zetten in de eindmix want nu zijn ze nogal overheersend. Dan valt ie rond 2:45 weer stil, jammer vind ik dat. De laatste paar seconden klinkt het heel erg leeg, komt omdat je die toeters overal kijhard hebt staan en dan ineens ze eruit haalt.
Leuke mix maar ik hou het bij het origineel, dat blijft gewoon een superplaat, maar dan wel in de zomer :wink:
Comment
-
Originally posted by dhylosop zich vind ik de tijd van het jaar niet zo relevant met muziek.. het is niet echt zo dat je iets kan toewijzen naar een bepaalde tijd van het jaar of bepaalde groep:P music is universal :lol:
Comment
-
Originally posted by lowesincik vind 'm best aardig gemaakt.
wat ik me alleen afvraag is; heb je alles zelf in elkaar gezet of heb je stukken gesampled? zoals bijv. het thema :?:
ik probeer je niet af te zeiken hoor, ben alleen benieuwd.. :wink:
Ik heb alles zelf in elkaar gezet samplen doe ik niet aan.
greetz FT
Comment
-
Originally posted by FT-rmxOriginally posted by lowesincik vind 'm best aardig gemaakt.
wat ik me alleen afvraag is; heb je alles zelf in elkaar gezet of heb je stukken gesampled? zoals bijv. het thema :?:
ik probeer je niet af te zeiken hoor, ben alleen benieuwd.. :wink:
Ik heb alles zelf in elkaar gezet samplen doe ik niet aan.
greetz FT
Comment
Comment