Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuw album tPROE uit

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw album tPROE uit

Ja mensen. Vanaf vandaag is mijn nieuwe CD verkrijgbaar! Alleen voor echte bikkels. :)

En daar is tie dan! Vanaf vandaag is "Under stress" verkrijgbaar voor de luttele som van 10 euro, (en daar komt dan ook nog porto bovenop, want tante pos doet het niet voor niks). 12 nieuwe liedjes, van stompende industrial tot TeKno achtig gedreun, en van claustrofobische darkambient tot razende powernoise. Beuken! Stampuhhhh! Piepen! Knarsen! 65 minuten pien an de eure!

De tracklisting:

1- Under stress
    2- Conveyerbelt
    3- In control
    4- Cathedral of ice
    5- In isolation
    6- Damnation train
    7- Disaster psychology
    8- In despair
    9- Black out
    10- The oligarchy
    11- Die off
    12- The long decline

Voor de mensen die roepen: Ja! Die wil ik hebben! Ga naar:
    http://www.tproe.com/disco.htm Voor instructies.

Er is ook een paypal/creditcard shop op:

Dit is qua porto wel ietsje duurder, omdat het eigenlijk bedoeld is voor mensen buiten Europa, maar mensen binnen Europa gebruiken het ook vaak om te bestellen. Mag je helemaal zelf weten.

Verder is er natuurlijk een merchandise standje op het komend Atmosphere feest in de Melkweg in Amsterdam, alwaar de CD kan worden veraanschaft, en er zelfs mogelijkheid is tot handtekeningen zetten, als ik de stiften niet vergeet.

Wat liedjes horen?
    Discover, share and connect with culture, creativity, sound, images and people.

Poei!!!! Is idd erug voor de oortjes 8O :wink:

Comment

Dat is ook niet voor house homo's :twisted:

Pietert, ik weet nog niet of ik het ga halen komende vrijdag, maar leg er in iedergeval maar 3 aan de kant. (LdW, Dr BeZt en DJane Lahanya)

Comment

Originally posted by LorddeWorde
        Dat is ook niet voor house homo's :twisted:
        Dus alle house-liefhebbers zijn homo?

Nou, daar zijn we lekker mee zeg .... :roll:

Comment

Sorry "scene-taal" Je hebt inderdaad gelijk dit vraagt om uitleg.
          Heeft overigens niets te maken met homofobie - wordt gebruikt om iets aan te geven wat het "net niet is"
          vb Gothic Metal is geen goth en geen metal... wordt aan gerefereerd als Homo-Mettul. Zelfs door de homo's in onze scene.

Comment

Ik kan me herinneren dat toen de house opkwam in Nederland eind jaren 80, dat toch echt voornamelijk een homo-aangelegenheid was. Het werd voornamelijk in homo-clubs gedraaid, en pas begin jaren 90 maakte het de overstap naar mainstream publiek. Dus de term "House-homo" is authentiek. :)
            Tegenwoordig noem ik "gothic metal" ook wel "Menstruatie-metal". Het slaat al aardig aan her en der. :D

Comment

Ik noem jullie muziek altijd "KOLERE HERRIE" !!

Maar niet omdat ik het herrie vindt hoor, echnie !!

Whahahahahahahahahaha, geintje hoor !! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Comment

Working...
              X