Announcement

Collapse
No announcement yet.

gemaakte nummers ook hier te plaatsen ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• gemaakte nummers ook hier te plaatsen ?

hey mensen heb van een paar vanjullie al te horen gekregen dat ik via site's mijn eigen nummers derop ken zetten dus hoop dat dat een beetjuh heeft geholpen maar als ik nu die link hier neer zet kunnen jullie ze dan ook luisteren of ben ik nou zo eigenweis ? just trr itt hehe :-P

Even ter informatie, er zitten ook punten, komma's en hoofdletters op uw toetsenbord!! Gebruik ze eens, als je durft!

Comment

denk ze der zef maar even bij scheeld mij weer typen ,.,.,.,.,.,.,.

Comment

deejayforum.nl - Algemene Voorwaarden

Als gebruiker van het DJ Forum mag je alleen posten als je onderstaande regels hebt gelezen en nakomt.

(...)

15. Alle posts worden in het Nederlands gedaan, behalve de Recensies, Chat, Shoutbox en de Prive berichten, die mogen in het Nederlands/Engels etc. gepost worden.

(...)

17. Verder vragen wij een ieder om normaal Nederlands te schrijven, geen SMS afkortingen in welke vorm dan ook. Het lezen van geplaatste berichten is een stuk duidelijker als het languit geschreven woorden bevat.
        Voluit geschreven zinnen zijn een stuk pretiger te lezen, waardoor ook je posts waarschijnlijk een stuk serieuser genomen zullen worden.

Comment

Originally posted by hardplay
          denk ze der zef maar even bij scheeld mij weer typen ,.,.,.,.,.,.,.
          Zo brutaaltje......bedenk dan ook zelf even het commentaar op je "productie"......scheelt ons weer luisteren.

Comment

nou orry hoor,maar ik bedoel het zeker neit brutaalen ik heb gewoon nietzo'n verstand van die koma'als je me datkwalijk neemtben ik het helas niet mee eens idus van dat butaaltje ben ik het niet mee eensorry.
            ik zal proberen mijn zinnen watbeter te controleren maargamij nietpaken op dekoma's begrijp jullie maar begrijp hetok van mijn kant dat i vast niet teveel gevragd.ik ben ook nieuw hier dus is alemal betje wenen.
            en over mijn eigen produkties betreftvraag ik aleen om een mening vind het niet terecht dat je me daarop aan vald enalweer sorry daarvoor......afzedwin

Comment

Sja....je maakt beter muziek dan je nederlands schrijft. Maar of je het daar nou mee gaat redden?

Wel leuke productie dus....

Comment

Vind het nummer op zich niet slecht klinken, maar mis toch nog net die vette lead die rustig opkomt in een spannende break en dan een zeer zwaar beukende climax tot gevolge brengt... Zo'n melodie die dagen in je kop blijft hangen, snap je wel?! Het danst nu wel, maar mist toch dat ene spannende wat de track uniek maakt. Dit soort hardstyle is er al te veel, zeker omdat er erg veel bekende geluidjes in voorkomen.

Verder niet verkeerd.. Succes.

Comment

Ik heb ook ff geluisterd en ben best te spreken over het resultaat.

Ik maak in mijn omgeving wel vaker mee, dat juist mensen met dyslectie een stuk beter zijn in de muziek. Je gekrabbel met letter en lettertekens is je vergeven.

Wat je muziekje betreft, klinkt lekker en is wat mij beterft gewoon af, er staan vele CD's vol met hardstyle/core die de helft minder klinken.
                  Een melodie is niet nodig, dat leid alleen maar af van waar het bij deze muziek om gaat.... De BEUK en de Trance!!!!! (ogen dicht en gaan)

Comment

nogmaals mijn excuus ben blij dat jullie het zo atten ben eerlijk gezegt niet zo'n typ master, het is dathet moet natuurlijk. ik heb helaas over de text heen gelezen dat ik punten en komm's moet gebruiken punten weet ik nog net te plaatsen maar die komm's haha
                    dus nogmaals sorry mocht ik bij jullie een verkeerde indruk achter hebben gelaten ben hier nieuw en zou graag nog een tijd willen blijven, en odat jullie een hoop verstand van muziek hebben zou ik jullie graag te vriend willen houden.
                    ben blij dat jullie dit nummer opzich wel wat vinden ik ben er tamelijk wat minder tevreden over omdat ik het tevaak gehoordheb waarschijnlijk haha.
                    ik vond de text van ik miste de climax in het nummer erg goed zal daar aan gaan werken bedankt.
                    in mijn andere nummers zit trouwens wl een hoop melodie ben der mee bezig thanxxx

Comment

Working...
                    X