Announcement

Collapse
No announcement yet.

Voor de (serieuze) producers onder ons.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voor de (serieuze) producers onder ons.

Ik kreeg van de week dit mailtje. Misschien iets voor iemand hier?

Beste Interface-abonnee,

De honderdste editie van Interface ligt vandaag of maandag bij jou op de deurmat. Uiteraard willen we dit feestelijke feit iets extra's meegeven. Daarom hebben we voor jou een bijzondere actie opgezet. Via deze mail willen we je alvast op de hoogte brengen van deze unieke prijsvraag.

Jouw eigen demo: afgemixt door topproducer Attie Bauw en gemasterd door de beste masteraar van Nederland, Sander van der Heide. Jouw droom...
    Interface maakt het mogelijk om deze droom waar te maken. In samenwerking met Digidesign is de unieke actie 100% AF opgestart.

Welke muzikant heeft er nooit van gedroomd: een eindmix van je eigen muziek en een masteringsessie, verzorgd door de meest vooraanstaande Nederlanders in hun vakgebied. Voor muzikanten en producers, solo of als groep, is er nu de actie '100% AF'.

In juli en augustus kun je je beste demotrack opsturen en laten beoordelen door een deskundige jury. De winnaar maakt mee hoe zijn demotrack wordt afgemixt door topproducer Attie Bauw (Racoon, The Gathering, Scorpions e.v.a.) in zijn state-of-the-art studio. Die eindmix wordt vervolgens gemasterd bij Polyhymnia door de beste masteraar van Nederland, Sander van der Heide (Golden Earring, UB40 e.v.a.). Initiatiefnemer Digidesign stelt bovendien een aantrekkelijke publieksprijs ter beschikking. Bands, dj's, producers, soloartiesten: iedereen kan deelnemen. Daarbij hoef je niet per se geabonneerd te zijn op Interface voor deelname. Dus iedereen kan zijn of haar demo insturen. Vertel het voort...

Bovendien zijn er geen beperkingen of richtlijnen wat betreft stijl of genre. Je wordt beoordeeld op grond van de kwaliteit van de compositie, de uitvoering en de originaliteit van het gebodene.

Meedoen kan door te surfen naar www.interface.nl (inschrijfformulier downloaden en samen met de demotrack vóór 31 augustus opsturen).

(actieperiode 7 juli - 31 augustus 2006: dus zorg dat je op tijd je demo instuurt)

In Interface magazine nummer 100 vind je een reeks tips die je bij het inzenden kunnen helpen!
    Lees Interface als je alles wilt weten over muziek maken met computers, synthesizers en opname-apparatuur. www.interface.nl

Hier heb ik dus echt nooit van gedroomd hè.. Wat moet je er dan mee? Heb je een gemasterde track van jezelf.. Jippie hé.. Laat em liever releasen door een platenmaatschappij, dan word ie ook gemasterd. Afmixen doe ik zelf wel.

Comment

Originally posted by djsergio
      Hier heb ik dus echt nooit van gedroomd hè.. Wat moet je er dan mee? Heb je een gemasterde track van jezelf.. Jippie hé.. Laat em liever releasen door een platenmaatschappij, dan word ie ook gemasterd. Afmixen doe ik zelf wel.
      He... Zo'n blad (of wat het mag zijn) moet z'n prijsvraag beetje verkopen ;)

Comment

Originally posted by drive-in apollo DJ Wessel
        Originally posted by djsergio
        He... Zo'n blad (of wat het mag zijn) moet z'n prijsvraag beetje verkopen ;)
        kan wezen, maar in feite (vind ik dan) heb je er geen ruk aan.

Comment

Working...
        X