Announcement

Collapse
No announcement yet.

2 nieuwe tracks

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 2 nieuwe tracks

Hey guys,

check m'n nieuwste tracks, valt nog een hoop aan te doen, maar ik hoop dat jullie de conceptversies kunnen waarderen;

mzzl,
    Ray

Mmm...? leeft dit forum nog, of is het gewoon crap wat ik heb gemaakt?, hehe. Any comments would be nice fellas!

Ray

Comment

niet mijn styl maar wel leuk.. ;-) ik zou'm pittiger doen als ik jou..klinkt in mijn optiek een beetje droogjes ;-)

Comment

grappig dat je dat zegt, want je hebt gelijk... Ik heb al zoveel "pittig" spul gemaakt dat ik 't nu een keer wat rustiger wilde houden. Rustig, maar 't moet uiteraard niet tegen saai aan zitten... hehe. Wellicht ga ik 't nog wat op-spicen.

Comment

klinkt best lekker, maar ben wel benieuwd naar jou pitterige nummers

Comment

voor dat eerste nummer: ik zou proberen te laten inspelen door echte piano, iets minder electronisch. een echte beuker zal het niet worden, maar wel easy-listening.

voor het tweede nummer eigenlijk ook een beetje hetzelfde: iets meer echter maken door echte piano ofzo, synthachtig; net iets minder electronisch laten klinken.

worden echt allebei lekkere easy-listening nummertjes

Comment

Met alle respect voor je commentaar... irfist, maar ik vind een electronisch & mechanisch geluid juist cool. Daar heb ik ook 't hardste aan gewerkt om heel eerlijk te zijn. Het is dan ook geen soulful house, noch funk, maar 't is electronic music. Ik vind persoonlijk zelfs dat een live pianootje wat misplaatst zou zijn hier, vind je niet?...

Dank voor je reactie, i.i.g....
              Ray

Comment

voor 1-percent-fruit:

ik zal binnenkort eens een kleine selectie maken van wat hardere electro tracks die ik heb gemaakt en ik hoop ze dan hier te kunnen posten.

Comment

Working...
                X