Announcement

Collapse
No announcement yet.

groovemix 12

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• groovemix 12

groovemix nr 12

playlist

capstar - do it easy
    miami - that love
    jan van der meulen - sex you up (dj marcel m tribal mix)
    steff da campo - candyman
    onionz - burnin vinyl
    the tabledancers - spring (Jr Remix)
    thomas vs filterheadz - latin loopwork
    whitelabel - disco mu body
    basto - rock with you (dirty)
    john parr vs tommy knocker - new horizon
    steff da campo - wrong
    sunlovers - shine on
    pakito vs tom snare - living on philosofie
    cassius - the sound of violence
    dahlback & thomas krome - murder was the bass
    pizzaman - trippin on sunshine style

diverse beats uit eigen collectie en natuurlijk de jingles

Code:
    www.sat4fun.nl/marcel/groovemix12.rar

heb hem al een tijdje van je maar blijft lekker hoor!

mensen allemaal even een reactie geven en niet leechen! 8)

Comment

aan t downloaden.. (ik hoop trouwens dat iedereen winRar geinstalleerd heeft ;) anders gaat luisteren wat lastig :P)

review in a moment..

Comment

beetje dj gebruikt winrar 8)

Comment

deze kwaliteit gaan we a.s. zaterdag dus eens in E'de meemaken? ;-)

Comment

Originally posted by marcello
            beetje DJ gebruikt winrar 8)
            hmm.. laat ze eerst maar s allemaal overstappen op mp3.. ;) dan kan de stap naar winRar altijd nog :P

serieus.. t is echt een relaxed programma ;) een archief die normaal (uitgepakt) zo'n 800 mb is.. is ingepakt 500 / 600 :? :?

Comment

Originally posted by mrserious
              deze kwaliteit gaan we a.s. zaterdag dus eens in E'de meemaken? ;-)
              de mixen zitten strak in elkaar dat klopt de 1 vindt het kwaliteit de ander ergert zich eraan

dus altijd de vraag of???

iig ga ik as zaterdag mijn best doen voor paddy's ;)

spreek je zaterdag

Comment

ok, ben hem nu even aan t luisteren (was em gister helemaal vergeten :? :? )

je jingles zijn iig vet ;) klinke echt vet :P

de overgang tussen miami - jan vd meulen is wel duidelijk te merken, maar hij is op de een of andere manier toch vloeiend en niet als storend ervaren

op 9:15 ofzo lijkt je 'achtergrondvocal' een beetje vals. (wel leuk btw dat ie een keer gereversed erin staat :P

Je gebruikt ook een aantal keer panning (links / rechts) klinkt echt vet ;)

verder weinig 'commentaar' eigenlijk..

nice work!!

Comment

Ik vind 't echt helemaal niks... sorry. Gelukkig is muzieksmaak een van de meest subjectieve zaken die wij op deze aardkorst rijk zijn, dus hoef je je verder niet druk te maken :lol: . Ik hou niet van "geripte commercie", niet van tacky remixes van vervlogen glorie, noch van het op barbaarse wijze bewerken van muziek die ooit nog iets betekende. Excuses voor m'n beeldspraak, maar dat laat 't wat luchtiger klinken, niet? Verder vind ik de mixes niet speciaal, na een tijdje zelfs saai. Al moet ik je meegeven dat je 't nog enigzins interessant houdt door i.i.g. snel te mixen. Succes i.i.g. marcel!

Comment

.
                    Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 18:16.

Comment

Come on D-Traxx, denk je echt dat Marcel Ejay gebruikt..?

Zal je die track van capstar weleens sturen op msn ofzo dan kun je horen dat het gewoon in de intro zit :)

Comment

muziek en muziek valt altijd over te twisten

zeg dan gewoon dat het je style niet is dan het volledig de grond in te stampen
                        kijk ik vindt hardstyle de grootste bagger ik luister er dan ook eigenlijk nooit naar zal dus als iemand een mix maakt er niet eens naar luisteren omdat het me gewoon verveeld

dat is een volledige andere insteek en meer professioneel dan dat van jou rayjay ;)

Comment

.
                          Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 18:16.

Comment

dank voor je compliment

Comment

Jajajaja.... hehe. Altijd eventjes terugschoppen als iemand je kritiek geeft. Het was ten alle tijde mijn intentie je duidelijk te maken dat dit enorm subjectief is en dat IK niet van deze muziek houd. En het was dus NIET mijn intentie wat dan ook (zoals je dat zo eloquent verwoordde) "volledig de grond in te stampen". Hiervoor schrijf ik niet op dit forum. Mijn excuses als je dit fout hebt kunnen interpreteren.

Verder heb ik je kritiek gegeven op je mixen, dewelke ik saai vond. Ik neem aan dat je je mix post om kritiek te krijgen en wij zijn allemaal bereid je dit zo duidelijk mogelijk te geven.

Als laatste is het natuurlijk kinderachtig je eigen werk tegenover dat van mij te zetten. Als je om kritiek vraagt, vraag je slecht om de subjectieve beoordeling van JOUW werk en is een ander zijn werk dus totaal niet van toepassing, noch belang. Dus ik denk dat niemand gebaat is bij zinnen als deze: "dat is een volledige andere insteek en meer professioneel dan dat van jou rayjay" Ik vraag me echter wel af wat nou precies "...dat van jou..." inhoudt? Ik kan me niet herinnneren ooit een live-mix gepost te hebben.

Nogmaals... Succes gozer! :wink:
                              Ray

Comment

Working...
                              X