Announcement

Collapse
No announcement yet.

groovemix 12

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Erg goed antwoord RayJay!

Kritiek moet je tegen kunnen, maar ook begrijpen dat een ander jouw visie anders ziet.

De één vindt nou eenmaal dingen mooi wat de ander als lelijk zal bestempelen.

Comment

ik kan zeker tegen kritiek dat voorop

ik zie dus ook graag een mix van onze rayjay tegemoed ;)

extra:

als ik een mix of nummer niet goed vindt moet ik dat ook kunnen zeggen voor een ander tegenover mij ook

citaat:Ik hou niet van "geripte commercie", niet van tacky remixes van vervlogen glorie, noch van het op barbaarse wijze bewerken van muziek die ooit nog iets betekende

nee ik wel en veel andere ook, ik laat jou toch ook in jouw style geloven en genieten ;)

citaat:Verder vind ik de mixes niet speciaal, na een tijdje zelfs saai

dat vindt jij er zijn ook mensen die niet snel snel moeten maar deze muziek op de achtergrond hebben draaien en daar van genieten (heb mensen van over de 40 op msn die het waarderen ook in de nieuwe style)

wat ik ook en jij ook al aangaf laat iedereen in zijn waarde van zijn style

hetgeeft het een professionelere uiterlijk als je zegt is niet mijn style ;)

hoop dat je snapt waar ik heen wil de meeste van ons ziin wannebee en heel klein stukje van dit forum is pro
      je antwoord is technisch gezien pro je beeldvorming daarin niet (mijn mening)

daarbij laat ik het wil niet te ver hierop ingaan

greets m

Comment

Kritiek is meestal iets wat je moet kunnen verbeteren toch? je muzieksmaak kan je niet zomaar eventjes veranderen omdat iemand anders die niet leuk vind.. ik vind ook niet alle muziek op dit forum leuk, maar ik beoordeel t wel naar mixtechniek enzo..

Je zei d'r indderdaad bij dat t allemaal erg subjectief was.. maar iets minder had misschien wel gemogen.

Laat dit je d'r echter niet van weerhouden om te bekritiseren, daar is dit forum tenslotte ook voor.. ;)

Comment

Ik heb een nogal harde, beter gezegd, eerlijke sociale omgeving..., als je daarin bekritiseerd wilt worden kan dat te aller tijde en niemand zal hierin terughoudend zijn. Ere wie ere toekomt staat echter wel hoog in het vaandel, dus als 't helemaal "the shit" is, zal je dat ook zonder meer horen. Verder ben ik ook meer dan vaak naar beneden getrapt en terugkijkend op 9 jaar misere en leerschool, heeft 't me slechts geperfectioneerd. Misschien ging ik er derhalve van uit dat u, collega dj's, dezelfde wijze van kritiek geven en krijgen hanteert. Mijn excuses voor dit vooroordeel...

ik zal me inhouden en gedragen,

Ray

p.s. als jullie een makkelijke manier weten om mp3 sets van rond de 125 mb gratis te laten hosten hoor ik dit graag. Dan heb ik nml. nog redelijk recente demo's (chicago house, minimal en electro), een live-set met elektrisch en acoustisch gitarist, een live-set met viool en zelfs video-materiaal van een minimal house set met synth die ik meer dan graag met jullie (en natuurlijk marcello) wil delen! :lol:

p.p.s. na het teruglezen van deze post nog even dit: ik zeg dit alles niet om het laatste woord te hebben, maar alleen om mijn excuses aan te bieden... het laatste woord was van jou Marcello.

Comment

Zo heb ik er nog nooit tegenaan gekeken.. weer wat geleerd..

Maare..
            Simple and secure file sharing with Hightail. Send large files, preview visual assets, collect precise feedback and keep creative projects moving in one easy and secure cloud-based software. Try Hightail for free.

er is op dit forum trouwens ergens een topic waar een hele lijst instaat.
            Ik vind persoonlijk youSendIt heel prettig, rappidshare is ook een hele goede, maar dan moet je wachten tot je hem kan downloaden (gaat ie eerst terugtellen vanaf 40 ofzo..) en daarna moet je ook nog eens een code invullen... van zowen plaatje overtypen..

Ik ben benieuwd ;)

Comment

heb anders nog wel wat ruimte over op de server ;)

Comment

nbeat,

ik heb al een free account bij yousendit, maar ik geloof dat ik er niet echt wegwijs uit word. Als ik het goed begrijp is dit slechts om mails met "attached" files van tot 1gb te kunnen verzenden. Zij hosten tijdelijk je file en degene die je een mail verstuurt, ontvangt een link naar de te downloaden attachment. Klopt dit? Zo ja, is er bij yousendit een mogelijkheid je eigen space gehost te krijgen, oftewel, hoe zorg ik dat files van rond de 150 mb daar gedownload kunnen worden door iedereen die ik de link geef?

Ik weet dat 't inmiddels wat offtopic is, maar goed... we zullen zien.

Ray

Comment

Verder staat er wel max. 1 gb, maar iedere file kan niet meer dan 100 mb zijn, dus dan is er nogsteeds een probleem... (moet ze misschien in delen gaan knippen dan, ofzo).

Elke file is tot max. 7 dgn na uploaden te downloaden door de recipient, maar kan je na deze 7 dgn weer gewoon dezelfde file zenden?

Comment

YouSendIt zegt inderdaad een mail te versturen ;) maar als je gewoon je eigen mailadres invult krijg je daar de link op, deze link plak je op het forum.. en dan kunnen de mensen hem hier downloaden.

Helaas indderdaad een verval van een week ofzoiets, maar daarna gewoon weer opnieuw te uploaden. In het topic waar die hele lijst in staat staat er ook een speciaal voor mixen dacht ik, maar ik zou zo uit mn hoofd niet weten hoe die heet..

Comment

maak hier een topic voor aan in het forum gedeelte "in the mix"

Comment

ok

Comment

Working...
                        X