Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samen producer en remixen!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Samen producer en remixen!!

Wie zijn er geĆ­ntreseerd om onderling nummers te produceren en /of te remixen, ik gebruik zelf Acid Pro van sony en kan daar Reason van Propelorhead synchroon mee laten lopen. Als er meer mensen zijn die dat gebruiken of willen gaan gebruiken, reageer dan even.
    Ik weet nog niet hoe ik het in het vat moet gieten, maar ik denk aan een plaats waar we een flinke map neer kunnen zetten (of een rar) op een gratis down/uploadsite of een server bij iemand. Met daarin de muziek en samples die gebruikt zijn en een opgeslagen project.
    De ideeƫn voor muziek komen vanzelf wel. Ik heb al eens eerder in mijn atari/cubase tijd zoiets gedaan en het is altijd verassend hoe een nummer wat je gemaakt heb, door een ander wordt verbouwd en eigenlijk steeds interessanter wordt..

Proberen????
    Reageer of stuur me een PM!

leuk idee!!

Ben zelf nog beetje aan het spelen met die programma's!
    Ben nu bezig met ableton Live!

Comment

Ableton live heb ik ook, heel lekker programma, maar als we samen iets willen doen, zullen we een keuze moeten maken.... eerst maar even afwachten of er nog meer reageren!!!

Comment

Ik snap nog weinig van die programma's zou wel graag de basis willen leren.

Comment

Ik werk zelf met Ableton Live en mijn synth/gitaar/mic. Heb wel intresse....kijken wie er nog meer reageren. Lijkt me een tof idee!
          Meer info mail me anders of MSN ( trunks UNDERSCORE carracho AAPIE hotmail DOT kom )

Comment

Working...
          X